Aparat de masaj Beurer 150 Pro pentru masaj compresiv al picioarelor | velvesa.ro

Aparat de masaj pentru picioare BEURER FM 150 Pro

Aparat de masaj pentru picioare BEURER FM 150 Pro
Aparat de masaj pentru picioare BEURER FM 150 Pro
Aparat de masaj pentru picioare BEURER FM 150 Pro
Aparat de masaj pentru picioare BEURER FM 150 Pro
Aparat de masaj pentru picioare BEURER FM 150 Pro

Aparat de masaj pentru picioare BEURER FM 150 Pro

992,00 Lei
833,61 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
992,00 Lei
833,61 Leifără TVA

Beurer FM 150 Pro este un dispozitiv electronic pentru masaj revitalizant al picioarelor. Este format din două seturi de instrumente. Un set de manșete este destinat masajului gambelor și celălalt pentru masajul coapselor.

Aparatul are incorporat perne de aer care se umflă și se dezumflă alternativ și oferă picioarelor un masaj relaxant cu presiune. Stimulează în mod eficient circulația sângelui, datorită căreia picioarele sunt bine aprovizionate cu sânge, elimină durerea și tensiunea musculară și, de asemenea, ajută la prevenirea formării varicelor și venelor păianjen.

Mărimea manșetelor este ușor de reglat folosind velcro.
Are un singur control manual, cu ajutorul caruia puteți seta intensitatea și durata masajului. Controlerul este alimentat de la baterie, dar îl puteți încărca și folosind un încărcător.
În pachet veți găsi o geantă de voaiaj, în care puteți depozita ajutoarele pentru masaj sau pentru a lua cu voi în excursii.

Utilizare:
Dispozitivul este recomandat a fi aplicat direct pe piele sau printr-un strat subțire de îmbrăcăminte. Așezați ajutoarele de masaj pe gambe și coapse și fixați-le cu velcro-ul. Asigurați-vă că există spațiu liber între dispozitiv și piele ,măcar de două degete. Atașați furtunurile la dispozitiv și apoi la controler.

Înainte de a începe masajul, se recomandă să îndoiți ușor și să ridicați picioarele. Porniți pur și simplu dispozitivul folosind butonul Pornit/Oprit de pe controler, apoi îl puteți configura durata masajului (10, 20, 30 minute) iar prin intermediul roții rotative din lateral, intensitatea masajului.

Dispozitivul are incorporat funcţie de umflare instantă a pernelor, pe care îl activezi cu butonul STOP, astfel încât să poți întrerupe oricând masajul.

Curățare:
Înainte de curățare, opriți dispozitivul și scoateți furtunurile de aer. Curățați manșetele cu o cârpă umedă fără a utiliza soluții de curățare chimice. Așteptați să se usuce înainte de a le putea folosi din nou.

Atenționare:
Aparatul de masaj nu este potrivit pentru copii și femei însărcinate. În caz de probleme de sănătate, consultați un medic înainte de a utiliza dispozitivul.

Parametrii dispozitivului:
Dimensiunea manșetelor pentru antebraț: 67 x 61 x 0,5 cm (lungime x lățime x grosime)
Dimensiunea mansetelor pentru coapse: 85 x 23,5 x 0,5 cm (lungime x lățime x grosime)

Tipul bateriei: 4 x 1,5 V AA
Consum: 3 W
Culoare: negru-roșu

Ambalaj:
2 x manșșete pentru gambe
2 x manșete pentru coapse
4 x furtune de aer
1 x controler manual
1 x geantă de voiaj
4 x baterii AA (1,5 V)
1 x încărcător

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații