Biofreeze gel 118ml

Biofreeze gel 118ml

51,07 Lei
42,92 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Acest produs nu va mai fi disponibil

Gel de răcire împotriva durerilor de spate, mușchi și articulații pe bază de mentol. Nu conține nici un fel de substanțe analgezice, acționează local, nu împovărează inutil întregul organism precum analgezicele. Biofreeze acționează ca o crioterapie locală.

Biofreeze se absoarbe rapid în piele, fără a lăsa o senzație unsuroasă. Ajunge doar să aplicați produsul, nu este nevoie să îl masați pentru ca acesta să fie absorbit în piele. Efectul se instalează rapid și durează mai mult de trei ore. Ameliorează durerile musculare și articulare în cazul accidentărilor, întinderilor sau a suprasolicitării. Adecvat în special pentru bolile inflamatorii ale articulațiilor (artrită, osteoartrită).

În comparație cu crioterapia, sau analgezicele Biofreeze are avantaje incontestabile:
  • Aplicare simplă și rapidă
  • Nu provoacă rigiditate în partea tratată a corpului
  • Nu amorțește pielea
  • Nu restricționează mișcarea și efectuarea altor activități
  • Nu afectează atenția, nu provoacă somnolență, sau recții încetinite
  • Acționează rapid și în profunzime
  • Acționează local și țintit
  • Este la îndemână în activitățile sportive, sau turistice
  • Efectul durează mai mult de trei ore
  • Potrivit chir și pentru copiii mai mari de 2 ani

Utilizare: Aplicați gelul într-un strat subțire pe zona afectată. Nu este nevoie să masați pentru absorbția în piele. Utilizați de trei, cel mult de patru ori pe zi. Spălați-vă mâinile în apă rece după aplicare.

Atenționare: Evitați contactul cu ochii, mucoasele, nu aplicați pe pielea rănită și iritată. Nu combinați cu alte produse de masaj. Nu legați și nu încălziți locul în care ați aplicat produsul! Biofreeze este potrivit pentru adulți și copii de peste 2 ani. Doar pentru uz extern. Femeile însărcinate, cele care alăptează, copiii cu vârsta sub 2 ani și persoanele cu piele sensibilă trebuie să consulte un medic înainte de a utiliza produsul.

Compoziție: Alcool izopropilic, apă, extract din plante (Ilex paraguariensis), Carbomer, Trietanolamină, Mentol, Camfor, Dioxid de siliciu, Metilparaben, Glicerină, Propilen Glicol, E 102, E 133

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne