Cearșafuri de unică folosință 500m x 80cm

Cearșafuri de unică folosință 500m x 80cm

212,71 Lei
178,75 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
212,71 Lei
178,75 Leifără TVA

Cearceafuri de unică folosinţă din material neţesut cu o densitate de 15 g/m2. Material catifelat şi plăcut la atingere, care absoarbe bine umiditatea.

Înlocuire practică pentru cearceafurile clasice. Standard de igienă ridicat şi soluţie economică pentru salonul tău.

Pachetul conţine: o rolă de 500m x 80cm

Recenzii 20

Klára
10.12.2023

Calitate super, manipulare simplă, economisesc timp și bani nefiind nevoie să mai spăl cearșafurile.

0.0.0
velvesa
Michaela
6.12.2023

Totul super ca întotdeauna..Comand în mod regulat, de 2x pe lună

0.0.0
velvesa
Gruescu
1.12.2023

Toate produsele pe care le-am achiziționat sunt extraordinare!

0.0.0
velvesa
Serhii
9.11.2023

Super

0.0.0
velvesa
Lucie
25.7.2023

Sunt foarte mulțumită de produs. Comand în mod repetat.

0.0.0
velvesa
Martina Skácelová
28.6.2023

Produsl îmi este pe plac din toate punctele de vedere. Cele neperforate sunt mai bune. Prețul este corect.

0.0.0
velvesa
Vít Nádvorník
26.6.2023

Livrarea a fost rapidă. Ambalajaul de calitate. Recomand!

0.0.0
velvesa
Rudolf
2.5.2023

Livrare rapidă și produse de calitate

0.0.0
velvesa
Miroslav
18.1.2023

Este ideal pentru nevoile noastre în cabinet.

0.0.0
velvesa
I.I.Ghioc Ana Luiza
23.12.2022

Foarte mulțumită din toate punctele de vedere.

0.0.0
velvesa
Lucie
2.12.2022

Sunt complet mulțumit de produs. Comand de mult. Puternic, nu se rupe.

0.0.0
velvesa
Květuše Simonová
10.11.2022

Sunt extrem de multumită de calitatea produsului, este mai lat, ceea ce aveam nevoie, și nu se rupe, ceea ce este grozav. Livrare rapida. Mulțumesc

0.0.0
velvesa
Stepanka
26.10.2022

Funcționează bine ca cearșaf moale de unică folosință pentru un client de kinetoterapie, nu se rupe nici măcar în timpul efortului. Din păcate, nu are perforație, trebuie tăiată.

Afișează răspunsul Ascunde răspunsul

Odporúčame v tom prípade strihané plachty 20ks alebo 50ks rozmeru 200 x 80 cm.

27.10.2022
velvesa
Kamenný Vesmír
27.7.2022

Material de calitate, nu se rupe, se lucrează bine cu el, lățime potrivită. Recomand de asemenea și aceasta firma, pentru că suntem multumiți de livrarea rapida.

0.0.0
velvesa
Nicoleta Oprea
22.6.2022

Foarte bun materialul.

0.0.0
velvesa
Anna.Pustow
2.5.2022

Le utilizez pe masa de masaj DS-01, lățimea de 80cm a cearșafului îmi este mai convenabilă în timpul masajului decât cea de 70 și 60cm, materialul nu se rupe, este respirabil și fin la atingere.

0.0.0
velvesa
I.I.Ghioc Ana Luiza
12.3.2024

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Galina
17.7.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Denis
22.1.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Ljubov Benešová
10.4.2022

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne