Pat electric Lipt® C-03

Pat electric Lipt® C-03

6 590,00 Lei
5 537,82 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
									
									

Prețul transportului pe teritoriul României: 399,00 Lei cu TVA

Acest produs nu va mai fi disponibil

Parametri standard

Dimensiunile patului

70 x 195 cm

Capacitate de portanță

180 kg

Tapițerie

4 cm

Prețul patului

valabil pentru următorii parametri

Poziționarea

Controlul

Telecomandă

Poziția cea mai joasă

48 cm

Poziția cea mai înaltă

90 cm

Culori


Culoarea tapițerie

Culoarea construcției

alb
(RAL 9003)

Pat profesional electric, reglabil, dintr-un singur element, cu un motor fiabil și silențios, potrivit pentru maseuri și fizioterapeuți. Patul este tapițat confortabil cu spumă de 4 cm grosime și imitație de piele de înaltă calitate, ușor de curățat și echipat cu piciorușe antiderapante reglabile. În prețul patului este inclusă și telecomanda.

Puteți alege echipamentul suplimentar, culoarea și construcția patului în funcție de nevoile și preferințele dumneavoastră.

Termenul de livrare pentru paturile personalizate este de 2-5 săptămâni de la confirmarea comenzii.

Stoc curent (disponibil imediat):
Pat dintr-o singură bucată, de dimensiune 85 x 195 cm, cu tapițerie din piele ecologică de culoare crem, construcție de culoare albă, decupaj pentru față, controler cadru.
Preț: 7 223 Lei cu TVA

Stocul curent:

Pat dintr-o singură bucată cu tapițerie crem, construcție albă, deschidere pentru față.

Posibilitatea de a cumpăra un suport pentru tetieră cu tetieră de culoare crem (în stoc).

Echipament optional contra cost Preț cu TVA
suport pentru tetieră și tetieră în culoarea patului 347 Lei
decupaj pentru față în construcția patului 250 Lei
pedală pentru comandă separată (fără telecomandă) 160 Lei
control combinat prin telecomandă și pedală 402 Lei
roți 1 369 Lei
decupaje laterale a patului 709 Lei
suport pentru cearceaf 143 Lei
schimbare culoare construcție - orice RAL 359 Lei
cotiere 2 665 Lei
cotiere rabatabile 2 129 Lei
control cadru 1 255 Lei
dimensiune Vojta-Bobath 1 (90 x 90 cm) 639 Lei
dimensiune Vojta-Bobath 2 (100 x 200 cm) 750 Lei
modificarea lățimii patului (min 60 cm / max 90 cm)  
60, 65, 75, 80, 85 cm 355 Lei
90 cm 710 Lei
modificarea lungimii patului (min 190 cm / max 210 cm)  
190, 200, 205, 210 cm 355 Lei
modificarea înălțimii picioarelor patului 710 Lei
modificarea grosimii spumei  
6 cm 125 Lei
8 cm 250 Lei

Suportul pentru tetieră și tetiera

Cel mai înalt confort pentru client - construcția din fier a suportului tetierei este durabilă și poate rezista și la o sprijinire neglijentă. Tetiera în formă de potcoavă (30 x 30 cm) tapițată în culoarea patului, permite clientului să se întindă confortabil pe abdomen, cu spatele și gâtul relaxate.

“

Decupajul pentru față

Decupajul oval în construcția patului,i cu dimensiunile de 20 x 12 cm, este destinat feței clientului, care este întins pe pat în poziția pe abdomen. În timpul anumitor tratamente, este de-a dreptul de nedorit, ca clientul să aibă capul întors lateral. Decupajul pentru față poate fi închis cu un ”dop” conceput din același material cu patul, care se potrivește perfect.

“

Pedala de control

Controlul ridicării patului prin intermediul pedalei de la sol, este adesea mai confortabil, în cazul în care maseurul este cu mâinile pe client, sau are deja mâinile unse de preparatul folosit pentru masaj.

“

Picioare reglabile antiderapante

Partea inferioară a picioarelor poate fi înșurubată sau deșurubată, după cum este necesar, pentru a compensa orice denivelare ușoară a podelei, iar patul să rămână complet stabil. La baza piciorului se află un petic antiderapant din cauciuc, care împiedică patul să alunece pe podea și, în același timp, protejează podeaua de deteriorări.

“

Roți

Acestea sunt utilizate pentru transportul ușor al patului dintr-un loc în altul. Cadrul cu roți este scos cu ajutorul unei manete, iar după transport cu ajutorul aceleiași manete este ascuns la loc, în partea de jos a patului, acesta sprijinindu-se din nou pe picioare. Roțile furnizate standard, nu sunt destinate transportului patului împreună cu clientul. Putem furniza și roți potrivite pentru transportul patului, împreună cu clientul care se află pe el, vă rugăm să vă informați despre această opțiune prin telefon sau e-mail.

“

Decupaje laterale ale patului

Decuparea patului pe laterale, în formă de ”pișcot” permite un acces mai ușor la client. Decupajele sunt realizate conform șablonului, iar în locul cel mai îngust patul este cu 5 cm mai îngust pe fiecare parte.

“

Suportul pentru cearceaf

Un suport pe partea inferioară a patului pe care este pusă o rolă de cearceafuri din hârtie de unică folosință sau material textil nețesut. Permite desfășurarea confortabilă, întinderea și tăierea cearceafului fără a fi nevoie să manipulați întreaga rolă.

“

Modificarea culorii construcției

Alegeți orice fel de culoare din paletarul RAL în funcție de preferințele dvs.

“

Cotiere

Cotiere tapițate confortabil, cu o suprafață generoasă de 53 x 22 cm. Cotierele pot fi reglate cu ușurință, cu ajutorul tijei telescopice (45 ° peste nivelului patului, 30 ° sub nivelul patului)

“

Cotiere rabatabile

Cotiere tapițate confortabil, cu o suprafață generoasă de 53 x 22 cm. Cotierele pot fi rabatate pe lângă pat, permițând astfel un acces mai bun la client.

“

Control cadru

Cadru metalic în jurul picioarelor patului pe întreg perimetrul. Cu ajutorul acestuia poate fi controlat nivelul de ridicare a patului - atunci când cadrul este deplasat spre partea superioară a patului (spre capul clientului) patul se ridică, iar când cadrul este împins spre partea inferioară a patului (spre picioarele clientului) acesta coboară.

“

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne