Lumânare de ureche cu eucalipt

Lumânare de ureche cu eucalipt

18,50 Lei
15,55 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
18,50 Lei
15,55 Leifără TVA

Lumânare pentru urechi cu ulei esențial de eucalipt - revigorează, 2 buc

Cu siguranță ajută și:
  • în tratamentul mucusului acumulat în căile respiratorii superioare
  • în răceală
  • după inflamația urechii
  • pentru dureri de cap (de origine cerumen)
  • la țiuitul în urechi
  • în insomnii
  • la echilibrarea presiunii din urechi

Putem elimina într-un mod foarte simplu, cu ajutorul lumânării, dopul de ceară di ureche. Căldura generată prin arderea lumânării (max. 40 ° C în canalul urechii) va înmuia ceara acumulată.

Lumânările pentru urechi sunt tuburi de bumbac impregnate cu un amestec de ceară de albine. Căldura generată de arderea lumânării înmoaie ceara acumulată și vidul creat o aspiră cu efect de coș. În același timp, presiunea este egalizată prin tubul Eustachian în întreaga zonă a capului și a gâtului. Influența termică are un efect pozitiv asupra posibilelor fluxuri de energie blocate în meridiane (meridianele sunt acele linii de energie a căror sarcină este de a transporta și distribui energia vieții în corpul uman.)

Caracteristici:
Ceara urechii este produsă de glandele sebacee din canalul auditiv extern. Atunci când mestecăm, grăsimea este golită în exterior. Uneori, totuși, aceasta se poate acumula sub forma unui dop de ceară și poate înfunda canalul urechii (cerumen). Acest lucru se întâmplă atunci când grăsimea este formată excesiv sau golită insuficient (de exemplu, dintr-un canal urechii externe de formă necorespunzătoare), sau atunci când canalul urechii este curățat (dacă grăsimea este împinsă în adâncime). Auzul pacientului este afectat (similar cu scăldatul, atunci când apa înfundă canalul urechii). În cazul unui dop de ceară mai dur, apare durerea, uneori pacientul aude vâjâit în urechi și se simte amețit.

După aprindere, se formează o ceață în interiorul lumânării, care curge în jos în interiorul urechii. Această ceață transportă ingredientele active ale lumânării către întregul sistem al urechii. Căldura de la lumânare încălzește și microsistemul lobului urechii și acționează astfel asupra zonelor reflexe, care prin această stimulare influențează favorabil cursul de vindecare a răcelilor. Reglează efectul de curățare al drenajului limfatic al urechii. Lumânările pentru urechi pot avea un efect benefic, de ex. pentru durerile de urechi, dureri prelungite de cap și de urechi, forme ușoare de otită, mâncărimi la nivelul urechii, tinitus, presiune în urechi și cap, migrene, rinită acută și cronică, tulburări olfactive, amigdalită, iritabilitate și simptome de stres ca urmare a tulburărilor vegetative, circulația necorespunzătoare a sângelui la nivelul urechii, ele pot crește nivelul de energie, sunt benefice în cazul pierderii auzului, activează circulația locală și reflexă a substanțelor și cea limfatică, stimulează fluxul de energie, întărește general sistemul imunitar al organismului.

Potrivit acupuncturiștilor, căldura din lumânare încălzește și microsistemul lobului urechii, acționând astfel asupra zonelor reflexe, care prin această stimulare influențează favorabil cursul de vindecare a răcelilor. Reglează efectul de curățare al drenajului limfatic al urechii. După aplicare în lumânări, rămâne o masă/materie, acestea sunt deșeurile lumânării.

Instrucțiuni de utilizare
  1. Culcați-vă cu o pernă sub cap. Persoana care vă asistă, masează urechea, activând astfel punctele de presopunctură.
  2. Puneți inelul protector pe partea de jos a lumânării.
  3. Așezăm un tifon subțire sau un șervețel pe deschiderea urechii, pe care îl rotunjim cu degetul și îl îndesăm ușor în intrarea exterioară a urechii.
  4. Asistentul aprinde lumânarea la capătul mai lat (alb), iar prin strângerea ușoară a capătului mai îngust, introduce lumânarea în intrarea exterioară a urechii deasupra tifonului, ținând în permanență lumânarea în poziție verticală și îndepărtând cu penseta părțile arse ale lumânării
  5. În aproximativ 10 minute, 2/3 din lumânări vor arde. Puneți restul într-un recipient cu apă pregătit în prealabil.
  6. Folosiți o lumânare pentru fiecare ureche.
  7. Această metodă nu provoacă durere sau senzație de căldură neplăcută.

Ca măsură preventivă, este utilizată o dată la două săptămâni. Ca utilizare terapeutică: 3-5 zile consecutive, iar după o pauză de 1-2 zile, tratamentul poate fi repetat.

Atenționare:
Curățați întotdeauna urechile copiilor în prezența unui adult! Părul mai lung trebuie prins în timpul tratamentului! Nu recomandăm utilizarea lumânărilor în cazuri de perforare a timpanului , sau alergie la substanțele conținute!

Lumânările pentru urechi nu trebuie utilizate dacă acestea au fost folosite deja, sau aprinse cât de puțin. Ele vor fi pe deplin funcționale numai dacă sunt utilizate în starea lor originală.

Recenzii 1

Dori
20.1.2024

Livrare rapidă Totul este ca și la descriere.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne