Masa de masaj pliabila Lipt DS-01V, crem | velvesa.ro

Masă de masaj Lipt® DS-01V

Masă de masaj Lipt® DS-01V Turcoaz
Masă de masaj Lipt® DS-01V Crem
Masă de masaj Lipt® DS-01V Portocaliu
Masă de masaj Lipt® DS-01V Albastru
Masă de masaj Lipt® DS-01V Negru
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V
Masă de masaj Lipt® DS-01V

Masă de masaj Lipt® DS-01V

645,00 Lei
537,50 Lei fără TVA

										
																		
									
									
+
-
645,00 Lei
537,50 Leifără TVA

Masă practică pentru masaj, reglabilă

Ușoară, dar stabilă masa pentru masaj DS-01V, cu o parte reglabilă este potrivită pentru toate tipurile de terapie, în care este necesară, poziția semi-așezată a clientului. Datorită greutății mai mici, 15 kg (fără accesorii) este, de asemenea, potrivită pentru trasnportări mai frecvente și este potrivită și pentru terapeuții care își vizitează clienții - maseuri, cosmeticiene, maseuri sportivi, fizioterapeuți și antrenori. Construcția este realizată din lemn de fag de calitate, ușor și rezistent în același timp. Rezistența și stabilitatea sunt asigurate și de sistemul de corzi din oțel, care leagă picioarele șezlongului. Desfacerea și plierea patului, sunt cu adevărat simple, cu umpic de practică maseurul se va descurca în mai puțin de o jumătate de minut.

“

Elemente reglabile

Partea reglabilă a șezlongului poate fi ridicată până la un unghi de 60°. Această metodă de poziționare permite un acces mai convenabil pentru maseur și este, de asemenea, comfortabilă pentru persoana masată. Înălțimea șezlongului este reglabilă de la 62 la 84,5 cm în opt trepte presetate de câte 3,2 cm fiecare. Poziția și înclinarea tetierei se reglează cu ajutorul sistemului de prindere rapidă. În construcția mesei, există o deschidere pentru față acoperită cu un capac, care poate fi scos dacă este necesar.

“

Confort și siguranță

Masa este tapițată cu piele ecologică de calitate având cusături simple în colțuri. Tapițeria din imitație de piele este ușor de curățat. Spuma de înaltă densitate cu o grosime de 4 cm va asigura clientului un confort plăcut în timpu masajului. Pentru a crește siguranța și stabilitatea patului, capetele picioarelor sunt echipate cu plăcuțe anti-alunecare din cauciuc. Patul pentru masaj Lipt DS-01V este disponibil în mai multe variante de culori.

“

Accesorii practice

Pentru masa de masaj Lipt DS-01V oferim următoarele accesorii: tetieră, suport pentru tetieră din material plastic solid, cotiere și cotiere laterale. Accesoriile sunt detașabile și pot fi depozitate practic în spațiul din interiorul patului de masaj. Toate accesoriile sun incluse în prețul patului de masaj. Patul pliat îl puteți transporta confortabil în geanta de transport.

“

Geanta de transport

Geanta din material textil, solid, cu mânere pentru transport, asigură transportul sigur și confortabil al patului pentru masaj. Geanta protejează în mod sigur, în special tapițeria din imitație de piele împotriva deteriorării mecanice și a murdăriei și vă permite să aveți toate accesoriile laolaltă. Geanta de transport practică este oferită gratuit împreună cu patul pentru masaj.

“

Masă asamblată

Lățime

70 cm

Lățime cu cotiere

97,5 cm

Înălțime reglabilă

62 - 84,5 cm

Lungime

195 cm

Lungime cu tetieră

226 cm

Masă pliată

Lățime

97,5 cm

Înălțime

70 cm

Grosime

17,5 cm

Alți parametri

Grosime spumă

4 cm

Capacitate dinamică

120 kg

Capacitate statică

230 kg

Greutate fără accesorii

15 kg

Greutate cu accesorii

16,6 kg

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne

Aveți întrebări despre produs?

Întrebați expertul

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații