Masă de masaj Lipt® HL-01 (aluminiu)

Masă de masaj Lipt® HL-01 (aluminiu)
Masă de masaj Lipt® HL-01 (aluminiu)
Masă de masaj Lipt® HL-01 (aluminiu)
Masă de masaj Lipt® HL-01 (aluminiu)
Masă de masaj Lipt® HL-01 (aluminiu)
Masă de masaj Lipt® HL-01 (aluminiu)
Masă de masaj Lipt® HL-01 (aluminiu)

Masă de masaj Lipt® HL-01 (aluminiu)

939,00 Lei
789,08 Lei fără TVA

										
																		
									
									
+
-
939,00 Lei
789,08 Leifără TVA

Reglarea înălțimii este foarte importantă

Înălțimea patului poate fi ajustată de maseur la înălțimea acestuia și nevoile unei terapii specifice printr-o simplă ajustare prin intermediul unor manete glisante pe picioarele patului, care sunt prevăzute cu un sistem de blocare. Patul poate fi reglat la o înălțime de 60 până la 81 de centimetri, 8 poziții sunt gradate la distanță a câte trei centimetri. Înclinarea și înălțimea tetierei sunt ușor de reglat cu ajutorul unui mecanism de închidere rapidă.

“

Un pat de masaj modern cu construcție din aluminiu

Patul de masaj din aluminiu Lipt HL-01 combină mai multe avantaje: greutatea redusă, stabilitatea fiabilă și plierea și desfacerea simple și rapide. Datorită construcției din aluminiu, patul are o greutate extrem de redusă - doar 11,5 kilograme. Masa de masaj ideală pentru maseurii mobili care își vizitează clienții. În plus față de construcția metalică, stabilitatea patului este susținută de un sistem de cabluri din oțel conceput ingenios. Desfacerea și plierea patului este foarte ușoară și cu puțină practică nu îi ia maseurului nici jumătate de minut. Patul de masaj din aluminiu Lipt HL-01 este disponibil în mai multe variante de culori.

“

Masă asamblată

Lățime

68 cm

Înălțime reglabilă

60 - 81 cm

Lungime

184 cm

Lungime cu tetieră

217 cm

Masă pliată

Lățime

93 cm

Înălțime

68 cm

Grosime

18 cm

Alți parametri

Grosime spumă

4 cm

Capacitate dinamică

130 kg

Capacitate statică

250 kg

Greutate

11,5 kg

Multiple accesorii și transport ușor

Prețul mesei de masaj include alte accesorii: tetieră, suport pentru tetieră, cotieră și cotiere laterale. Toate accesoriile sunt detașabile și pot fi depozitate în spațiul din interiorul patului de masaj. Pentru un transport sigur și confortabil, patul și accesoriile sale pot fi pliate cu ușurință și rapiditate într-o geantă practică de transport, din material textil solid, care protejează în mod fiabil tapițeria din imitație de piele, de daune mecanice și murdărie și vă permite să aveți toate echipamentele laolaltă.

“

Tapițeria moale înseamnă un masaj mai plăcut

Masa de masaj este tapițată cu imitație de piele moale, de înaltă calitate, de tip ”soft touch” ușor de curățat. Pentru o senzație plăcută a clientului, căptușeala este realizată din spumă cu o grosime de 4 cm cu densitate mare, astfel încât este suficient de confortabilă pentru client. Tetiera este proiectată foarte confortabil, cusăturile sunt așezate astfel încât să nu apese clientul pe față, iar croiul general garantează un sprijin stabil și confortabil al capului. Există, de asemenea, o deschidere pentru față situată direct în structura patului, închisă cu un capac, care poate fi extras cu ușurință dacă este necesar.

“

Recenzii 2

VIP Masszázs Oktatási Stúdió
27.3.2023

O folosesc la cursurile mele. Masa este foarte rezistentă, fiabilă, mă pot baza pe ea și este disponibilă în culori frumoase.

0.0.0
velvesa
Dávidné Holes Marianna
10.4.2022

O masă de masaj confortabilă, masivă și solidă. Un pic mai greu de pus în geanta pentru transport. Dar o ador, atât eu cât și clienții mei

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne