Saltea pentru presopunctură EKO cu pernă, pentru masaj și relaxare | velvesa.ro

Saltea pentru presopunctură EKO 72x42cm

Saltea pentru presopunctură EKO 72x42cm
Saltea pentru presopunctură EKO 72x42cm
Saltea pentru presopunctură EKO 72x42cm
Saltea pentru presopunctură EKO 72x42cm
Saltea pentru presopunctură EKO 72x42cm

Saltea pentru presopunctură EKO 72x42cm

238,00 Lei
200,00 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
238,00 Lei
200,00 Leifără TVA

Saltea și pernă specială cu proeminențe pentru masaj, care stimulează punctele de presopunctură, susțin tratarea diferitelor probleme de sănătate și contribuie la relaxarea completă a întregului organism.

Atât salteau cât și perna pentru presopunctură sunt fabricate din materiale ecologice. Umplutura moale a saltelei este formată din fibre de cocos, împiedică absorbția umiditații și menține salteaua curată din punct de vedere igienic. Perna este umplută cu coji de hrișcă, așa că se adaptează perfect formei gâtului și a cefei pentru tratarea eficientă a acestei zone. Husa ambelor accesorii pentru masaj, este realizată dintr-un in natural plăcut, rezistent la umiditate, care se usucă rapid, reglează schimbul de căldură dintre piele și aer și este atent la pielea sensibilă.
Pe suprafața saltelei și a pernei se află rozete circulare, prinse de husă cu ajtorul tehnicii heat-press, fără utilizarea adezivului, fiind astfel complet sigure pentru piele.

Utilizarea saltelei și a pernei este ușoară, sunt potrivite pentru masajul la domiciliu sau pentru relaxare la un loc de muincă sedentar. În timp ce dvs stați întins, așezat, sau în picioare pe saltea proeminențele încep să exercite presiune pe zona selectată a corpului și să activeze procesele de regenerare. Salteaua este potrivită pentru masajul spatelui, brațelor, sau șoldurilor, iar perna pentru presopunctură poate fi utilizată pentru masajul în zona cefei, sau a tălpilor.

Rozetele cu proeminențe pot masa mai multe zone reflexe în același timp. În acest fel susțin buna circulație a sângelui, stimulează pielea și țesutul subcutanat și ajută la eliberarea endorfinelor, care acționează împotriva durerii musculare, arfticulare și a durerilor de cap. De asemenea ameliorează stresul, depresia, insomnia și îmbunătățesc starea de spirit.

Paarte a pachetului este genta pe umăr din in, în care puteți depozita salteaua și perna de presopunctură și le puteți transporta oriunde este nevoie.

Utilizare:
Salteaua pentru presopunctură o puteți întinde pe podea, sau pe fotoliu, scaun. Cu cât contactul proeminențelor cu punctele de presopunctură de pe corp este mai intens, cu atât efectul saltelei este mai bun. De aceea se recomandă să stați pe saltea fără îmbrăcăminte, sau doar cu un strat subțire de îmbrăcăminte. Timpul de utilizare a saltelei este individual, de la 5 la 30 de minute. O puteți utiliza zilnic.

Parametrii saltelei:
Dimensiune: 72 x 42 cm (lungime x lățime)
Material: in
Culoare: turcoaz
Umplutură: fibre de cocos
Număr rozete: 200

Parametrii pernei:
Dimensiune: 40 x 32 cm (lungime x lățime)
Material: in
Culoare: turcoaz
Umplutură: coji de hrișcă
Număr rozete: 54

Parametrii rozete:
Material: Plastic ABS

Ambalaj: Saltea și pernă pentru presopunctură cu geantă de in

Recenzii 1

Dana Krejčí
28.7.2022

Excelent, saltea și pernă pentru presopunctură grozave, de înaltă calitate, la un preț excelent.Mă întind pe ea în fiecare zi. Recomand cu drag pentru odihnă și relaxare.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații