Stop celulitei ceară pentru masaj

Stop celulitei ceară pentru masaj

de la 48,00 Lei
40,34 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
de la 48,00 Lei
40,34 Leifără TVA

Ceara pentru masaj din gama de produse Stop Celulitei, face parte din îndrăgitele cosmetice naturale Verana. Ceara se absoarbe mai încet, decât cremele pe bază de apă, de aceea este ideală pentru uz casnic și profesional în procedurile împotriva celuluitei. În același timp reduce semnele de îmbătrânire a pielii, îi crește eleasticitatea și îi furnizează vitamine și minerale. Pe lângă masaj, este potrivită și pentru îngrijirea pielii în timpul saunei, sau după o baie fierbinte.

Aroma de lămâie și grapefruit revigorează, ameliorează stresul și susține creativitatea, în timp ce ingredientele unice precum ardeiul roșu, scorțișoara, piper negru, rădăcina de ghimbir și urzica, ajută la stimularea circulației sângelui și la reducerea ridurilor fine. De asemenea, ajută la încetinirea procesului de îmbătrânire, promovează arderea, reducerea grăsimilor, tonifierea și regenerarea pielii. După utilizarea cerii pentru masaj pielea rămâne netedă, fermă și elastică.

Utilizare: Înainte de masaj, vă recomandăm să faceți un duș cald. Înainte de a aplica ceara pe corp, încălziți-o în palme, ulterior, aplicați-o pe piele și începeți să masați. Pileea va absorbi exact cantitatea de ceară de care are nevoie, în funcție de anotimp și de starea pielii.
După masaj, vă recomandăm să vă înfășurați într-un prosop și să vă relaxați timp de 10 minute. În acest timp, pielea va absorbi ceara rămasă. Încheiați procedura cu un duș cald, cu ajutorul căruia veți spăla și restul de ceară de pe corp.

Depozitare: Depozitați ceara pentru masaj, într-un loc usact și ferit de lumină, la o temperatură de 5 - 20ºC.

Compoziție / INCI: Elaeis guineensis Kernel Oil, Brassica Campestris Seed Oil, Hydrogenated Palm Kernel Oil, Cera Alba, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Capsicum Annuum Fruit Extract, Zingiber Officinalis Root Extract, Piper Nigrum Fruit Extract, Urtica Dioica Leaf Extract, Citrus Grandis Seed Oil, Citrus Limon Peel Oil, Tocopherol, Limonene, Citral

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne