Ulei esen?ial de eucalipt 10ml | velvesa.ro

Ulei esențial de eucalypt

Ulei esențial de eucalypt

24,95 Lei
20,80 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
24,95 Lei
20,80 Leifără TVA

10 ml

INCI: Eucalyptus globulus

Utilizare: pentru inhalații

Recomandare: de asemenea sub formă de aditiv la preparatele pentru băi, masaje și pentru alte preparate neutre. Aromă: puternică, proaspătă, camforată, balsamică și ușor dulce.

Ingrediente principale: 1,8-cineol, terpinol, verbenol, carveol, camfen, alfa-pinen, aldehide alifatice.

Caracteristici: susține capacitatea proprie de apărare a organismului, are efect antibacterian și antiviral, calmează, vindecă și ajută la vindecarea rănilor, stimulează în general, ameliorează răcelile, gripa și sinuzita, facilitează tusea, ameliorează durerile de gât, face respirația mai plăcută, scade temperatura, benefic în probleme digestive, acționează ca un diuretic, reîmprospătează și dezinfectează aerul, se dovedește a fi și repelent.

Utilizare cosmetică: potrivit pentru tenul gras, problematic și acneic. Răcește, dezodorizează, curăță,îmbunătățește circulația sângelui și stimulează. La doze mari poate provoca înroșirea pielii. Este utilizat în produsele de îngrijire a buzelor, produsele de igienă orală, uleiurile de masaj și de baie pentru mușchii și articulațiile rigide și obosite după efort fizic și se adaugă la unguentele pentru piept împotriva bronșitei și a răcelii.

Modalitate de utilizare: în lampa pentru aromaterapie - în recipientul cu apă, picurăm 3-5 picături de ulei esențial, sau amestec de uleiuri esențiale (Cantitatea depinde de mărimea încăperii, de cât este de aerisită aceasta și de tipul de ulei esențial) și îl lăsăm să se evaporeze liber. Completăm în funcție de necesitate. Ca aditiv la preparatele neutre - urmăm concentrațiile recomandate.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne

Aveți întrebări despre produs?

Întrebați expertul

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații