Revista Maser - Comunicarea în timpul masajului | velvesa.ro

Comunicare în timpul masajului: Când ajută conversația și când este contraindicată?

11.2.2021AvansareCitire la 5 minut

Cuvintele alese corect pot lăsa uneori o impresie mai bună decât masajul în sine. În acest articol, veți afla cum ar trebui să arate comunicarea profesională și ce ar trebui să evite un maseur.

 

Comunicare în timpul masajului o imagine

Comunicarea este o parte importantă, dar adesea trecută cu vederea în meseria de maseur. De ceea ce spuneți sau, dimpotrivă, nu spuneți, depinde în mare măsură experiența pe care clientul dvs. o va obține de la masaj. Un discurs bun te poate ajuta să câștigi încrederea clientului, iar acesta să simtă că este pe mâini bune.

Să aruncăm o privire mai atentă la cum ar trebui să arate comunicarea profesională cu clientul.

Mai puțin înseamnă mai mult

Masajul nu are efect doar asupra corpului ci și asupra psihicului. Se întâmplă adesea, ca clienții să vorbească despre necazuri, griji, familie și problemele de muncă sub influența relaxării și a bunăstării.

Nu trebuie să căutați soluții la aceste informații, ci doar să le ascultați și să vă arătați participarea. Fiți la dispoziția clientului și asigurați-l că ascultați și percepeți ceea ce vă spune. Clientului, de cele mai multe ori, îi este suficient că poate să povestească și se va simți ușurat.

Maseurii empatici nu au nici o problemă legată de insuficiența clientelei – oamenii îi caută nu doar pentru dexteritatea mâinilor și beneficiile masajului, ci merg la ei să își descarce sufletul ca la sălcii plângătoare.

În același timp, maseurul nu trebuie să fie foarte extaziat și să distragă prea mult atenția clientului său în timpul masajului. Fiți conștient de faptul, că viața voastră personală, nu trebuie să fie interesul nimănui. Oamenii vin la dvs să se odihnească, să-și regenereze corpul, sau să rezolve o problemă de sănătate.

Ar trebui să vorbiți cu clientul mai ales înainte și după masaj. În timpul masajului limitați-vă doar la întrebări legate de comfortul clientului.

Comunicare în timpul masajului o imagine

Bazele unei comunicații bune

  • La prima întâlnire, priviți oamenii direct în ochi.
  • Maseurul ar trebui să întrebe întotdeauna înainte de masaj, despre starea de sănătate a clientului, contraindicații și problema pe care clientul ar dori să o rezolve prin intermediul masajului.
  • Dacă clientul este la masaj pentru prima dată, familiarizați-l cu cursul masajului și avertizați-l la ce să acorde atenție și ce să evite după masaj.
  • Ascultați cu atenție și fiți prezenți în timpul conversației introductive.
  • Nu utilizați argou tehnic și expresii pe care clienții nu le pot înțelege.
  • În timpul masajului, întrebați dacă clientul se simte confortabil și are tot ceea de ce are nevoie.
  • La final, nu uitați să întrebați clientul dacă totul a fost în regulă și cât de mulțumit a fost de masaj.

Cum să vă exprimați terapeutic?

Folosim vorbirea obișnuită atât de automatizat, încât de obicei nu ne gândim mai profund la alegerea cuvintelor. Cu toate acestea, alegerea corectă a cuvintelor poate contribui semnificativ la efectul general de vindecare al masajului.

Cuvintele pozitive vindecă

Cercetările medicale au arătat că percepția sentimentelor în corp - de la plăcut la dureros - este oarecum subiectivă și depinde de gândurile și credințele individului.

De exemplu, pacienții care s-au temut de durere și s-au concentrat mai mult asupra ei au experimentat mai multe sentimente negative decât cei care au acceptat-o ca parte a lor și au dezvoltat o relație mai pozitivă cu aceasta.

Aceste cunoștințe au o utilitate practică pentru munca unui maseur. Cu ajutorul unor expresii țintite pozitiv, puteți duce clientul la o mai mare relaxare și încredere și, astfel, puteți întări efectul relaxant general al masajului.

Distrageți atenția clientului de la descrierea locurilor dureroase, la imagini mai pozitive cu cuvinte precum „confort, căldură, relaxare” și altele asemenea.

Comunicare în timpul masajului o imagine

Folosiți expresii cu o valoare clară

Unele cuvinte sunt mai cuprinzătoare decât altele. De exemplu, somon, este o denumire mai specifică a unei anumite nuanțe de culoare, decât denumirea generală roz. Prin urmare, alegeți-vă cu atenție termenii și utilizați cuvinte cuprinzătoare și de înțeles.

Prin descriere, oamenii înțeleg mai bine

Descrierile și comparațiile pătrund în mintea clientului mai ușor decât doar expresiile obișnuite. De exemplu, nu toată lumea știe imediat ce să-și imagineze sub termenul „relaxați-vă”.

 
 
 
Comunicare în timpul masajului o imagine

Instrucțiunile neclare pot face în cele din urmă clientul să se simtă mai tensionat decât înainte.

În schimb, înlocuiți-le cu propoziții descriptive în stilul „Observați-vă respirația și imaginați-vă pentru o clipă că umerii dvs. sunt inundați de căldură plăcută. Cu fiecare respirație, îi simțiți că se scufundă din ce în ce mai mult în această căldură ”

Opriți monologul interior

În cele din urmă, o recomandare non-verbală. Liniștiți-vă singur gândurile și aduceți-le la tăcere, păstrați-vă atenția concentrată la momentul prezent în timpul masajului.

Cu cât radiați mai multă liniște în timpul masajului, cu atât oamenii se vor adapta mai repede la această atmosferă specifică în prezența dumneavoastră. Vor pleca prin urmare, relaxați, odihniți și încărcați de o energie nouă și benefică.

Articolul nostru v-a inspirat, pentru ceva nou, însă vă lipsesc echipamentele necesare?
[blue_block_text]

Comentarii la articol 0

Fiți prima persoană care adaugă un comentariu.

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații