Termeni și condiții

1. Primirea comenzilor

Magazin electronic: www.velvesa.ro
Prin telefon: +40 31 2295 112
Prin e-mail: info@velvesa.ro
În scris: la adresa de corespondență
Toate comenzile primite au caracter obligatoriu.

2. Stabilirea contractului de cumpărare

Contractul de cumpărare se consideră a fi încheiat prin acceptarea unei comenzi a Cumpărătorului de către Vânzător.

3. Prețurile

Prețurile se bazează pe lista de prețuri curente a companiei.
Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile.

Adresa de corespondență:

velvesa.ro
Strada Virginia Nr. 4,
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov
România

4. Livrarea comenzilor

Comanda primită până la ora 13:00 în zilele lucrătoare va fi livrată în două zile lucrătoare dacă mărfurile comandate sunt în stoc (în detaliile fiecărui produs puteți vedea disponibilitatea și stocul).

5. Modalități de livrare

Produsele comandate, sunt livrate de către partenerii noștri - companiile de curierat și Packeta. Aceștia vă vor informa despre detaliile livrării, prin intermediul sms-urilor și/sau prin e-mail. Mai multe informații actuale găsiți aici: Transport și plată

6. Transportul

Mai multe informații privind modalitățile de livrare și costurile transportului găsiți la: Transport și plată

6.1 Perioada de livrare

Dacă este o zi lucrătoare, comanda este înregistrată până la ora 13:00 iar mărfurile se află în stoc - comanda este expediată în ziua respectivă și se livrează în două zile lucrătoare prin curier. Dacă, comanda este înregistrată după ora 13:00, aceasta este expediată a doua zi lucrătoare. (Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu respecta aceste condiții dacă serviciul de curierat nu ridică comanda și vânzătorul nu este responsabil pentru livrarea de 100% de către serviciul de curierat în perioada de timp specificată). În cazul în care bunurile nu sunt în stoc, cumpărătorul va fi informat cu privire la perioada de livrare a mărfurilor. Ne rezervăm dreptul de a prelungi perioada de livrare în cazul unor evenimente neprevăzute. Referitor la acestea, cumpărătorul va fi informat imediat. Vânzătorul nu este responsabil pentru nici o întârziere de livrare sau pentru orice daune care vor fi cauzate din greșeala Cumpărătorului care, completează în formularul de comandă o adresă de livrare greșită.

6.2

La fiecare produs din magazinul online este menționată o dată de livrare. Această funcție însă, are caracter informativ, datele de livrare declarate sunt estimative, nu garantate. Vânzătorul își rezervă dreptul de nerespectare a termenului de livrare, în cazurile în care data estimată de livrare se va prelungi din motive independente de controlul direct al vânzătorului (nerespectarea datei de livrare a mărfurilor de către furnizor, completarea incorectă a adresei de livrare în comandă, neridicarea coletului de către serviciul de curierat, imposibilitatea de a contacta destinatarul la numărul de telefon și adresa specificate, etc.).

7. Cumpărătorul are obligația

Să ridice mărfurile cumpărate sau comandate de la curier, să plătească vânzătorului prețul de achiziție convenit în perioada de scadență convenită, inclusiv costurile de livrare. Când primește mărfurile are obligația de a verifica dacă produsele nu sunt deteriorate. Dacă Cumpărătorul a preluat mărfurile, acestea sunt considerate a fi nedeteriorate.

8. Dreptul de retragere din contract

Cumpărătorul are dreptul, conform legii nr. 108/2000 C. c. Să se retragă din contract (adică să returneze mărfurile) în termen de 14 zile de la preluare în cazul unui contract încheiat la distanță. Acest drept se aplică numai consumatorilor, consumator fiind o persoană care, la încheierea și executarea contractului, nu acționează ca o persoană juridică cu caracter comercial sau de altă natură. Formularul de retragere poate fi descărcat AICI.

În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, are obligația să notifice în scris retragerea din contract, mai departe are obligația să returneze mărfurile în termen de 14 zile de la livrare înapoi la furnizor în ambalajul original, cu toate accesoriile și în aceleași condiții cum le-a primit. Imediat după returnare și verificare a bunurilor, vânzătorul este obligat să restituie suma plătită pentru mărfuri minus costurile de transport și orice alte costuri asociate cu transportul mărfurilor. Cumpărătorul nu poate să trimită bunurile cu plata pentru transport la livrare! Datorită faptului că, vânzătorul nu le poate verifica în acest mod, bunurile trimise astfel, vor fi returnate înapoi la client, acest timp fiind inclus în perioade de 14 zile legală valabilă pentru returnarea mărfurilor.

8.1. Litigii

Cumpărătorii au dreptul de a utiliza platforma online de soluționare a litigiilor (mai departe doar SOL) pentru a-și rezolva litigiile, în limba pe care o aleg. Cumpărătorul poate utiliza platforma SOL, care este disponibilă la http://ec.europa.eu/consumers/odr/, pentru o soluție alternativă la litigiul său. În asemena cazuri, Cumpărătorul trebuie să completeze un formular de reclamație electronică existent în Platforma SOL. Informațiile pe care le transmite trebuie să fie suficient de multe pentru a identifica entitatea ADR competentă. Cumpărătorul poate atașa documente pentru a-și susține reclamația.

9. Obligații în legătură cu contractul de cumpărare

Dacă Cumpărătorul este o persoană fizică, are obligația să informeze Vânzătorul cu privire la datele sale personale referitoare la numele și prenumele, adresa permanentă, inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e-mail. Cumpărătorul, dacă este o persoană juridică, are obligația să informeze Vânzătorul despre datele companiei care includ denumirea comercială, adresa sediului, inclusiv codul poștal, CIF-ul companiei, Nr. reg. Com., numărul de telefon și adresa de e-mail. Cumpărătorul are dreptul și oportunitatea de a actualiza datele sale personale.

10. Opțiuni de plată

Plata cu cardul online, numerar la livrare, plata în avans prin transfer bancar (comanda va fi trimisă după ce plata va fi creditată în contul vânzătorului).

11. Garanție

Toate produsele beneficiază de garanție timp de 2 ani de la data cumpărării, dacă nu este specificat altfel. Service-ul în garanție și post-garanție este furnizat de: Lipt, sro, Družstevná 491, 914 42 Horné Srnie, Slovacia, Tel .: +40 31 2295 112 Cererile de reparații în garanție trebuie făcute la locul de vânzare a produsului.

11.1 Condiții de garanție

  1. Perioada de garanție este prelungită cu perioada în care produsul a fost în reparație în garanție.
  2. La solicitarea reparației în garanție, produsul trebuie livrat în ambalajul original, cu dovada originală de achiziție. Produsul este returnat de către client pe propria cheltuială.
  3. Garanția acoperă defectele de fabricație și materiale.
  4. În cazul acoperit de garanție, serviciul va fi furnizat cu materialul necesar pentru reparații, precum și cu service de garanție. Piesele înlocuite devin proprietatea service-ului.
  5. Reclamațiile în perioada de garanție trebuie făcute cel târziu în ultima zi a perioadei de garanție.

11.2 Garanția nu se aplică la

  1. Defecte cauzate de utilizare în alte scopuri decât cele prevăzute.
  2. Daune cauzate de manipularea necorespunzătoare cu bunurile, de neatenție, manipularea la transport sau depozitarea necorespunzătoare.
  3. Daune cauzate de influențe mecanice, termice sau chimice.
  4. Evenimente ireversibile (dezastru natural, incendiu, inundație).

11.3 Datele personale ale cumpărătorului

Cumpărătorul ia în considerare că, Vânzătorul (operatorul) prelucrează datele sale personale în măsura permisă de Politica de confidențialitate (faceți clic aici) în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice la prelucrarea datelor cu caracter personal și la libera circulație a acestor date, abrogând Directiva 95/46 / CE (denumită în continuare „Regulamentul”) în scopul achiziționării bunurilor oferite de vânzător pe site-ul său web către cumpărător. Fără furnizarea acestor date cu caracter personal (de exemplu, numele și adresa, numărul de telefon), nu ar fi posibil să încheiem un contract de cumpărare și să livrăm bunurile cumpărate. Baza legală pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este o obligație legală (de exemplu, Legea de contabilitate). De asemenea, temeiul legal este faptul că, această prelucrare este necesară pentru executarea contractului de cumpărare încheiat de cumpărător cu vânzătorul (operatorul).

12. Dispoziții finale

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și condiții. Celelalte relații între Vânzător și Cumpărător la care se face referire în prezentul document sunt reglementate de prevederile legale ale Codului comercial în vigoare.