Returnarea produselor și reclamația

Vă rugăm să ne contactați în cazul în care doriți să returnați produsele în termenul legal de 14 zile de la preluarea acestora, precum și în cazul oricărui tip de reclamație. Încercăm să rezolvăm situația în cooperare cu dvs cât mai repede posibil și într-un mod cât se poate de convenabil pentru dvs.

Întreg procesul va fi mai simplu, dacă vă pregătiți în prealabil numărul comenzii dvs, datele de contact (nume, prenume, număr de telefon și adresa de e-mail), eventual adresa de la care trebuie ridicate produsele.

 

Returnarea produselor

Puteți returna bunurile achiziționate din magazinul electronic, în termen de 14 zile de la primire, în conformitate cu legea în vigoare. Vă rugăm să ne contactați în prealabil, vom fi bucuroși să vă sfătuim și să alegem cea mai convenabilă modalitate de transport a produselor înapoi la sediul nostru. Acoperim costurile de transport la returnarea produselor, numai dacă împreună cu produsele, a fost achiziționat serviciul suplimentar Retur fără griji.

 

Reclamație în perioada de garanție

Rezolvăm reclamațiile în perioada de garanție de 2 ani, cât mai repede posibil. Vă rugăm să ne contactați, vom avea nevoie de o descriere a defectului și de documentație foto, sau video. Ne puteți aduce bunurile reclamate personal, le puteți trimite prin serviciu de curierat, sau le putem ridica noi după acordul dvs. În cazul produselor achiziționate împreună cu serviciul suplimentar Retur fără griji cheltuielile de transport vor fi achitate de noi.

 

Reclamație expres

Înlocuirea imediată bucată contra bucată, sau înlocuirea unei piese deteriorate pentru produsele selectate cu pictograma de reclamație expres reclamație expres. Dacă ne raportați orice defecțiune sau disfuncționalitate a produsului, până la ora 12:00 a zilei lucrătoare și transmiteți prin e-mail poze în care să fie vizibil defectul, vom soluționa reclamația imediat. În următoarele două zile lucrătoare, vă vom livra gratuit un nou produs la schimbul celui defect, sau, după caz, piesa de înlocuire.

 

Reclamația post-garanție

Rezolvăm reclamațiile post-garanție la fel de repede ca reclamațiile de garanție. Costurile legate de reclamația post-garanție sunt însă suportate de către client. Uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească în continuare. Vă rugăm să ne contactați oricum, vă vom ajuta cu plăcere.

Albert

Suport clienti
08:00 - 16:30

Alexandru Popescu

Aveți nevoie de un sfat? Scrieți-ne.