Cum să vă atrageți clientela la masaj?

2.10.2023AvansareCitire până la 10 minut

Maseuza și terapeuta Eva Kupilíková ne-a împărtășit de data aceasta, experiența ei, privind extinderea clientelei. Practic, nu a folosit în acest scop mult lăudatele rețele de socializare, s-a bazat pe vechea zicală „binele se laudă singur“ și a meritat. Cu toate acestea, există pași pe care îi puteți lua în considerare, pentru a vă răspândi buna reputație și pentru a sprijini fluxul de clienți noi.

Clienții noi sunt bineveniți

O bună reputație trebuie construită la fel ca tehnica masajului

Un maseur este mai mult decât un lucrător. El este oarecum stăpânul timpului său și preot cu jumătate de normă. El ascultă cu răbdare, toate bucuriile și necazurile clientului său și le păstrează cu smerenie pentru el. Pentru această slujbă, el trebuie să aibă o pregătire specială de psihogienă, sau chiar un dar de la Dumnezeu, astfel încât activitatea sa pioasă să nu fie chiar căderea lui.

Igiena mentală este incredibil de importantă și nu trebuie subestimată. Noi, maseurii, mergem de fapt pe o gheață relativ subțire. Întâmpinăm adesea durerile și necazurile clienților noștri și ne opunem transferării lor asupra noastră.

O altă provocare pentru noi, maseurii, este să fim mereu în largul nostru. Pentru că suntem ca acele celebrități, mereu și peste tot la vedere. Pe măsură ce fața noastră atrage atenția mai multor oameni, ne facem reclamă. Când îmi însoțesc copiii la evenimente distractive din zonă, de obicei iau cel puțin 2 comenzi de masaj în agendă.

Baza acestei reclame este să fii văzută în cea mai perfectă lumină posibilă, calmă, drăguță și în largul tău. Și chiar dacă uneori mi-aș dori să stau ghemuită picior peste picior, să mă relaxez stând într-o poziție mai cocoșată, sau cu abdomenul relaxat... Îmi amintesc că nu asta îmi încurajez clienții să facă.

Este important să te comporți așa, cum îți înveți clienții să o facă, să le fii exempu, la fel ca și în cazul copiiilor.

Atunci când mă întâlnesc cu cunoștințele mele și începem să povestim, uneori ajung să corectez pe loc un cot de tensimen, mușchii dureroși ai gâtului, sau chiar mai rău genunchiul alergătorului. Ulterior, apar din ce în ce mai mulți interesați, care și-ar dori să beneficieze de ajutorul meu.

Să începem cu începutul, cum am ajuns la clientela mea

A fost prin intermediu altor servicii. Salonul meu, este chiar lângă un salon de coafură. Pentru obținerea unei clientele acest lucru este de-a dreptul ideal, mai puțin, pentru liniște în timpul masajului, dar încă mai lucrez să pun la punct anumite detalii.

Din întâmplare, vecina mea de la coafură m-a abordat, spunându-mi că are nevie de un masaj pentru repararea corpului. Îi plăcea mult să meargă pe bicicletă, iar câinele îl purta mereu în lesă alături de ea. Combinația ideală, pentru rotirea pelvisului și rigidizarea mușchilor din zona inferioară a spatelui. De atunci, se plimbă pe jos cu câinele și știe că obiceiurile proaste se termină cu o vizită la mine.

Am ajutat-o să se recupereze, iar ea în semn de mulțumire a început să mă recomande tot mai mult. Serviciile ei perfecte sunt căutate de mulți clienți și, ca de obicei, în salonul de coafură se discută tot felul de lucruri. Chiar și durerile fiecăruia. Iar ea își trimitea clienții direct la mine. În fața salonului de masaj am întotdeauna suficiente cărți de vizită cu număr de contact, iar clienții continuă să vină neîncetat.

Un caz asemănător a fost și la pedichiură.

Când credeți că știți deja totul și ați încercat tehnicile pe membrii apropiați ai familiei și cunoștințe, concentrați-vă atenția asupra colegilor din domeniul serviciilor. Cu siguranță vor aprecia ajutorul dvs, iar pentru început, să le acordați o mică reducere (pentru a-i motiva să încerce serviciile dvs) va fi un gest frumos. De asemenea, puteți conveni asupra cooperării reciproce. Fiecare avem un domeniu de specializare, iar când înțelegem că a ne ajuta unii pe alții este benefic, acest lucru nu poate decât să ne îmbogățească.

Faceți o listă cu oamenii care lucrează în zona dvs. Poate fi, de exemplu, vânzătoarea de la magazinul naturist, un contabil sau un consilier financiar, cosmeticiana, pedichiurista, tehniciana de unghii …

Mai multe moduri de a vă face cunoscuți

Am și tichete cadou tipărite. Ele servesc nu doar ca un cadou, dar îmi place să le folosesc ca o formă de mulțumire. De exemplu, profesorii de la școala și grădinița copiilor noștri, le-au primit de Crăciun. Ei întră în contact cu un număr mare de oameni, cuvântul atrage cuvânt și este suficient ca cineva să menționeze că ceva îl doare și vrea să facă ceva în privința asta, pur și simplu nu știe ce și unde. Iar un client mulțumit, vă va recomanda pe dvs.

Buna reputație și cooperarea profesioniștilor

În timpul masajului, le spun oamenilor despre modul în care totul din corpul uman este conectat, despre cum mușchii sunt legați între ei și despre ce rezultă apoi din durere și restricții. Clienții își amintesc adesea acest lucru atunci când aud că cei dragi au dificultăți similare și îi trimit la mine.

Încerc să transmit multe dintre aceste sfaturi colegilor terapeuți în masaj, în videoclipurile tutorial de pe site-ul meu. Am învățat aceste lucruri după ani de practică și datorită faptului că mi s-a dat un har de sus. Voi nu trebuie să parcurgeți aceeași lungime de drum, pe care am parcurs-o eu. Totul este pregătit, doar uitați-vă pe site-ul meu și luați aminte.

În zilele noastre, rețelele de socializare sunt foarte îndrăgite, dar în ceea ce privește masajele în sine, cu greu le-am folosit pentru publicitate. Cuvântul a fost întotdeauna mai de încredere pentru mine, așa că încă de la început, atunci când clienții au fost mulțumiți, le-am spus: „Și dacă cunoașteți pe cineva care are vreo durere pe corp, nu ezitați să îl trimiteți la mine. Vom vedea ce se poate face în privința asta.” Și astăzi primesc apeluri de la clienți care sunt dispuși să călătorească o oră să mă vadă, pentru a-i ajuta. Au maseuri mai aproape, dar au feedback pozitiv despre mine de la cunoscuții lor în care au încredere, așa că nu ezită să încerce serviciile mele.

Acum câteva luni a avut loc o întâmplare foarte amuzantă, când un anume domn m-a sunat să mă întrebe dacă își poate face programare la masaj. Încă nu se întinsese pe bine pe pat și m-a întrebat dacă poate veni și colegul său, că și el este „stricat”. Omul acesta vine de atunci regulat la mine, de jumatate de an și mi-a trimis cunoscuții lui, aceștia mi i-au trimis pe cei dragi, iar aceia, i-au trimis pe alții... este deja „a treia generație” de recomandări, vreo 9 persoane în total. Și cel mai curios lucru este de unde a aflat totuși, domnul acesta despre mine. Zice că era la pădure și s-a întâlnit cu un fost coleg de-al său, care era cu soția. Doamna este clienta mea încă de la începutul carierei mele și, așa cum o cunosc, probabil m-a lăudat până la stele. Ea l-a trimis la mine, spunându-i că eu mă descurc cu orice... Probabil că da, din moment ce se știe despre mine chiar și în pădure!

De asemenea, am creat pliante cu serviciile oferite. Așa că am rugat întotdeauna un client mulțumit să ducă un fluturaș și la serviciu. Iar în timp a dat roade. Cu cât încerci mai multe opțiuni, cu atât vei fi căutat mai repede și mai mult.

Dar, baza cea mai necesară sunt cunoștințele pe care le aveți în domeniu. Și nu vă fie teamă să folosiți aceste cunoștințe pe diferiți oameni. Am câțiva clienți care îmi spun „fă ce vrei cu mine, caută și încearcă, mai ales dacă ajută” și acesta este un plus uriaș. Cu toții suntem originali, iar ceea ce a funcționat pentru o anumită persoană, poate să nu funcționeze pentru ceilalți trei. Chiar dacă s-ar putea să pară la fel la prima vedere, nu pariați pe asta.

Iar când în sfârșit găsesc soluția potrivită le spun: „Să țineți minte!“, eu probabil că voi uita în curând, dar când îmi aduceți aminte la următoarea ședință, despre o anumită prindere, sau un anumit mușchi, cu drag vă voi lua din nou durerea.

Clienților le place să se destăinuie în mediul lor, cu faptul că le este mai bine. Credeți-mă! Funcționează fiabil în cazul meu.

Maseuza și terapeuta voastră Eva Kupilíková

Articolul nostru v-a inspirat, pentru ceva nou, însă vă lipsesc echipamentele necesare?
[blue_block_text]

Comentarii la articol 0

Fiți prima persoană care adaugă un comentariu.