Înălțimea mesei de masaj, sau pauza dintre clienți. Care sunt obiceiurile care ajută maseurii să se mențină în formă?

20.7.2021Viața maseuruluiCitire până la 10 minut

Inflamația sau ruperea tendoanelor, sindromul tunelului carpian, dureri de spate sau epuizare. Acestea sunt doar câteva probleme care vă pot scoate din practica meseriei de maseur, sau maseuză pentru o lungă perioadă de timp. Cum să evitați aceste probleme? Însușiți-vă câteva din următoarele obiceiuri.

O serie de obiceiuri benefice, ajută maseurul să prevină oboseala și epuizarea

Îngăduiți-vă odihnă

Aveți o agendă complet ocupată, cu pauze minime între clienții individuali? E ca și cum ați cerși după un burnout.

Masajele clienților care se succed unul după celălalt, aproape fără pauză, vă vor afecta nu doar corpul, ci și comportamentul și starea mentală. Și cel mai rău dintre toate este faptul că și clienții vor simți neliniștea și epuizarea dvs.

Pentru a evita stricarea reputației, planificați-vă zilele cu pauze de cel puțin 10-15 minute între clienți.

În pauză, răsfățați-vă cu exerciții de respirație, de exemplu, pentru a vă ajuta să vă pregătiți mental, dar și fizic pentru următorul masaj.

Odihna este, de asemenea, despre modul în care vă puteți relaxa după muncă. Prin urmare, este important să vă răsfățați cu o dietă echilibrată, un regim de hidratare corect, un somn adecvat, dar și să găsiți timp pentru activitățile care vă fac fericit și vă relaxează.

După aplicarea acestor obiceiuri, pe termen scurt nu veți reuși să programați atât de mulți clienți, dar vă veți prelungi cariera. Ceea ce este până la urmă, cel mai important lucru pe termen lung.

Lăsați-vă timp pentru încălzire

Mâinile sunt instrumentul dvs. de lucru, deci trebuie să aveți grijă de ele. Prin urmare, încălziți-le suficient înainte de fiecare masaj. Cum procedați?

Începeți de exemplu, prin masarea fiecărui deget în parte, de la articulație până la vârf. Puteți continua apăsând o mingiuță de duritate medie. Prindeți mingiuța între degetul mare și arătător și apăsați-o de cel puțin zece ori. Repetați această mișcare cu fiecare deget în parte. Încălziți și încheieturile și antebrațele.

Ce exerciții folosiți, depinde în totalitate de dvs. Cu toate acestea, asigurați-vă că nu subestimați încălzirea și întinderea degetelor, palmelor sau a brațelor întregi.

Exercițiul este, de asemenea, legat de încălzire și de streching-ul ulterior. În timpul întregii zile, la masa de masaj, au de suferit înafară de mâinile dvs și spatele, fesierii, precum și genunchii și picioarele.

Cum se previne acest dezechilibru muscular și problemele de sănătate rezultate? Prin exercițiu. Planificați-vă sala de sport, cel puțin trei zile pe săptămână.

De ce sunt atât de importante exercițiile fizice pentru întregul corp, puteți concluziona cel mai bine gândindu-vă la mușchii umerilor dvs. În timpul efectuării masajului, întotdeauna brațele dvs sunt întinse înainte, ceea ce face, ca umerii dvs să aibă tendința în timp, să se aplece tot mai în față .

Una dintre cele mai bune modalități de a preveni acest fenomen este de a-i întări, prin contra-întindere, sau trăgând gantere cu o singură mână din poziția aplecat înainte.

Exercițiul cu gantere îi va ajuta pe maseuri să rămână în formă

Cu aceste exerciții, echilibrați perfect părțile stresate ale umărului în timpul masajului și este mai ușor să evitați complicațiile musculare.

Concentrați-vă pe menținerea unei poziții corporale corecte

Un pas la fel de important pentru a vă menține corpul în formă este postura potrivită atunci când faceți masaj. Lucrul într-o poziție nepotrivită pune presiune asupra articulațiilor, mușchilor și tendoanelor, ceea ce determină uzură excesivă și durere. Mai ales în zona inferioară a spatelui și a coloanei cervicale.

Pentru a evita aceste neplăceri, tot ce trebuie să faceți este să urmați cel mai important sfat - să nu vă aplecați înainte. Este posibil să nu fiți conștienți de aplecarea înainte atunci când sunteți prins în febra lucrului, dar munca pe termen lung cu spatele îndoit și capul în fața umerilor vă poate scoate din practică mult timp.

Menținând o postură corectă a corpului, maseurul previne suprasolicitarea

În afară de corpul clientului, înălțimea mesei de masaj este cea care decide dacă veți sta sau nu aplecat în timpul masajului. Prin urmare, acordați-i cea mai mare atenție, deoarece fiecare lucrează ideal la o înălțime diferită. Diferite tehnici necesită, de asemenea, setări diferite pentru înălțimea mesei.

Dacă sunteți în căutarea unei mese de masaj adecvate, alegeți un model cu reglare ușoară a înălțimii. Una dintre cele mai îndrăgite la noi în velvesa, este masa de calitate din lemn de fag Lipt D-05, potrivită și pentru maseurii mobili.

O maseuză mulțumită cu masa de masaj
Maseuza Adriana Ďuriš a descris experiența ei cu utilizarea mesei de masaj Lipt D-05, în recenzia sa.

Schimbați tehnica de masaj

Faptul că munca de maseur este solicitantă fizic este un fapt incontestabil. Orele de presiune exercitată asupra corpului clienților sunt pur și simplu o povară pentru întregul sistem musculo-scheletic, de care nu vă va scăpa nici cea mai bună tehnologie. Cu toate acestea, ar trebui să schimbați din când în când tehnicile de masaj.

Dificultatea masajului va rămâne similară, dar datorită diferitelor tehnici disponibile veți preveni leziunile cauzate de oboseală.

Alegeți tehnica ținând cont și de propriile rezerve ale corpului. De exemplu, dacă suferiți de hipermobilitatea degetelor mari, utilizați mai multe tehnici folosind palmele sau antebrațele.

Diversele aceesorii precum cilindrele și semicilindrele datorită cărora puteți așeza clientul pe masă în mod corespunzător, vă vor scuti de asemenea de utilizarea unei forțe mai mari.

Și dacă tot vorbim despre utilizarea forței, concentrați-vă, să exercitați presiunea, folosind forța întregului corp, nu doar cea a brațelor. Veți evita în felul acesta durerile, oboseala, sau accidentările nedorite.

Nu treceți peste durere

Deși urmați toate obiceiurile menționate mai sus, durerea din timpul efectuării masajului s-ar putea să nu vă ocolească.

În cele din urmă, vă reamintim că, de îndată ce simțiți primele semne de durere sau funcție afectată a corpului dumneavoastră, începeți să rezolvați imediat problema.

Dacă totuși veți continua să lucrați ignorând semnalele corpului dvs, durerea poate deveni în scurt timp cronică, lucru care vă va periclita categoric cariera. Iar asta nu își dorește nimeni. Nici dvs, nici clienții dvs.

Articolul nostru v-a inspirat, pentru ceva nou, însă vă lipsesc echipamentele necesare?
[blue_block_text]

Comentarii la articol 1

Sorin Sebesan

Am douăzeci de ani de experiență în domeniul masajului și totuși consider că încă mai am mult de învățat. Prin urmare. , sfaturile de mai sus le consider competente și utile. Respect și felicitări pentru articol

Mai mult

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații