Masa de masaj pliabila Lipt D-05, portocalie | velvesa.ro

Masă de masaj Lipt® D-05

Masă de masaj Lipt® D-05
Masă de masaj Lipt® D-05
Masă de masaj Lipt® D-05
Masă de masaj Lipt® D-05
Masă de masaj Lipt® D-05
Masă de masaj Lipt® D-05
Masă de masaj Lipt® D-05
Masă de masaj Lipt® D-05
Masă de masaj Lipt® D-05
Masă de masaj Lipt® D-05
Masă de masaj Lipt® D-05
Masă de masaj Lipt® D-05

Masă de masaj Lipt® D-05

829,00 Lei
696,64 Lei fără TVA

										
																		
									
									
+
-
829,00 Lei
696,64 Leifără TVA

Disponibil într-o clipă

Patul pentru masaj Lipt D-05 este o masă de masaj completă și stabilă, pe care o puteți plia într-o clipă și o puteți transporta acolo unde aveți nevoie. Acesta va servi ca o masă de masaj pentru funcționarea zilnică în salonul de masaj și, de asemenea, ca o masă mobilă portabilă pentru un maseur care călătorește la clientela sa. Acest pat de masaj este apreciat de maseuri sportivi și fizioterapeuți, care îl pot duce cu ei la întreceri sau la alte evenimente sportive. De asemenea, este potrivit pentru cosmeticiene, sau ca pat de examinare pentru diferite tipuri de terapii. Construcția patului este realizată din lemn de fag de calitate, ușor, dar foarte puternic. Rezistența și stabilitatea suficiente sunt asigurate și de sistemul de cabluri din oțel. Deschiderea și plierea patului este foarte ușoară și cu puțină practică nu îi ia maseurului nici jumătate de minut.

“

Ajustare întotdeauna după cum este necesar

Matricile practice din lemn vă permit să reglați înălțimea dorită a patului fără fără nici un fel de ustensile auxiliare. Înălțimea patului poate fi reglată de la 62 la 84,5 cm. Există opt poziții presetate de 3,2 centimetri, iar poziția și înclinarea tetierei pot fi reglate cu ajutorul unui mecanism cu prindere rapidă. Deschiderea pentru față este acoperită cu un capac, care poate fi extras cu ușurință dacă este necesar.

“

Piele artificială de calitate și confort ridicat

Patul tapițat cu imitație de piele de înaltă calitate, ușor de păstrat perfect curat și căptușit cu spumă de înaltă densitate, cu o grosime de 4 cm, oferă un confort plăcut pentru client. Noua construcție are plăcile decupate între picioarele de susținere - creând astfel mai mult spațiu pentru picioarele maseurului, ceea ce permite un acces mai bun la masarea feței sau a gâtului. Pentru a crește siguranța, stabilitatea și pentru a proteja podeaua, picioarele patului Lipt D-05 sunt echipate cu capace antiderapante din cauciuc alb. Oferim patul de masaj Lipt-D05 în mai multe variante de culori.

Multiple accesorii și transport ușor

Prețul mesei de masaj include alte accesorii: tetieră, suport pentru tetieră, cotieră și cotiere laterale. Toate accesoriile sunt detașabile și pot fi depozitate în spațiul din interiorul patului de masaj. Pentru un transport sigur și confortabil, patul și accesoriile sale pot fi pliate cu ușurință și rapiditate într-o geantă practică de transport, din material textil solid, care protejează în mod fiabil tapițeria din imitație de piele, de daune mecanice și murdărie și vă permite să aveți toate echipamentele laolaltă.

Masă asamblată

Lățime

70 cm

Lățime cu cotiere

97,5 cm

Înălțime reglabilă

62 - 84,5 cm

Lungime

195 cm

Lungime cu tetieră

226 cm

Masă pliată

Lățime

97,5 cm

Înălțime

70 cm

Grosime

17,5 cm

Alți parametri

Grosime spumă

4 cm

Capacitate

250 kg

Greutate fără accesorii

14,2 kg

Greutate cu accesorii

15,9 kg

Recenzii 6

Lara
15.5.2022

Am stat puțin pe gânduri, dar până la urmă am acordat credibilitate recenziilor și am ales-o pe aceasta în (culoarea mea preferată), negru. Nu regret - aspectul și funcționalitatea ei, mi-au făcut o bucurie.

0.0.0
velvesa
Cosmina.Masaj
9.5.2022

Am achiziționat această masă de masaj în urmă cu trei ani, când am absolvit cursul de specialitate. Și în prezent este în stare perfectă, deși pot spune că mulți clienți au avut parte de momente de relaxare pe ea. O am în varianta portocalie, iar tapițeria este de o calitate incontestabilă.

0.0.0
velvesa
Jan Mosaz
29.4.2022

Masa este practică și stabilă. Fac cumpărături de pe velvesa (de fapt încă de pe maser), deja de foarte mult timp și sunt mulțumit, indiferent că este vorba despre produsele lor, sau despre serviciul clienți :)

0.0.0
velvesa
Petronela K.
26.4.2022

Această masă de culoare deschisă am achiziționat-o mai demult, aproximativ cu 4 ani în urmă. Acum aveam nevoie de încă o masă nouă pentru salon, așa că am ales același model. Nu am avut niciodată nici un fel de probleme cu ea, tapițeria nu s-a deteriorat, masa nu scârțâie, e stabilă. Următoarea achiziție sper că va fi un pat electric :)

0.0.0
velvesa
Radovan
24.4.2022

Am decis să achiziționez această masă în culoare albastră și momentan sunt mulțumit, este foarte bine concepută din punct de vedere al construcției, tapițeria este de calitate. Multă muzică, pe bani puțini.

0.0.0
velvesa
Adrian Z.
9.4.2022

După ani de zile, am schimbat patul de masaj și am ales acest model. Este stabil și arată foarte bine. Momentan sunt super mulțumit.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații