Degetar protector din lemn Lipt®

Degetar protector din lemn Lipt®

32,00 Lei
26,89 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
32,00 Lei
26,89 Leifără TVA

Accesoriu de masaj din lemn de fag, cu vârf de plastic, destinat tratării punctelor de declanșare și masajului în profunzime, care protejează degetul mare al maseurului și ajută la prevenirea leziunilor cauzate de oboseală.

Forma de T permite o prindere sigură cu posibilitatea de a transfera presiunea deja de la spatele si umărul maseurului. Degetarul protector, permite masajul profund al țesuturilor și eliberarea punctelor de declanșare, cu mai puțină presiune asupra articulațiilor și ligamentelor sensibile, ale degetului mare și încheieturii mâinii maseurului. Vârful din plastic, înmoaie presiunea în punctul de acțiune și o distribuie într-un mod similar celui, cu care ar acționa degdtul mare al maseurului asupra unui punct de declanșare.

Utilizare:
Cele mi bune rezultate în acest tip de masaj, le obțineți fără a utiliza produse de masaj. Așezați vârful rotunjit pe locul dureros din mușchi, prindeți mânerul sigur și confortabil și apăsați pe punctul de declanșare, din diferite unghiuri timp de 10-30 de secunde. Comunicați cu clientul, pentru a determina presiunea corectă și asigurați-vă că pacientul respiră profund. Puteți crește și reduce presiunea sau puteți mișca ușor unealta în lateral sau într-un cerc de dimensiunea unei monede.

În timpul utilizării accesoriului pentru masaj, fixați vârful cu mâna liberă, pentru a vă asigura că acesta rămâne în locul corect. Puteți degresa mai întâi zona tratată, sau o puteți șterge cu un șervețel de hârtie, sau prosop.

Dimensiuni:
Lungime: 14 cm
Lățime: 2,8 cm
Înălțimea proeminenței cu vârf de plastic: 10 cm

Material: lemn de fag, plastic

Recenzii 2

Jana
7.12.2023

Sunt mulțumită, îmi înlocuiesc articulațiile artritice, recomand

0.0.0
velvesa
Lia
25.11.2023

Este ok ,isi face treaba dar de baza tot mana omului rămâne!

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne