Parafinea Pure ulei de masaj - velvesa®

Parafinea Pure ulei de masaj - velvesa®

de la 22,00 Lei
18,18 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
de la 22,00 Lei
18,18 Leifără TVA

Parafinea Pure de la velvesa, este un ulei de masaj cu parafină pură, cu adaos de vitamina E naturală. Uleiul universal, fără parfum, pentru toate tipurile de masaj, cu o alunecare excelentă și un consum redus, rămâne stabil chiar și în timpul depozitării mai lungi. Lasă pielea tratată, fără o senzație lipicioasă, o protejează de uscare și îi susține regenerarea.

“

De ce să alegeți uleiul da masaj Parafinea Pure?

  • economic – 1-2 linguri sunt suficiente pentru un masaj al spatelui
  • universal – potrivit pentru toate tipurile de masaje
  • alunecare excelentă – comfort pentru maseur și client pe tot parcursul masajului
  • fără miros – nu deranjează cu parfumul său
  • prietenos cu pielea – potrivit și pentru pielea sensibilă
  • stabil, nu oxidează – termen lung de valabilitate, fără nici o modificare a calității
  • nu pătează și se spală ușor – salvează cerșafurile și prosoapele maseurilor

“

Uleiul neutru de parafină este o bază fiabilă pentru orice salon de masaj. Din punct de vedere al maseurului Parafinea Pure oferă o alunecare excelentă cu o cantitate relativ mică utilizată pentru masaj. Datorită absorbției minime, veți duce la capăt chiar și masaje mai lungi, fără a fi nevoie să adăugați ulei pe corpul clientului.

Uleiul de parafină nu oxidează, este stabil și nu este la fel de sensibil la schimbările de temperatură ca uleiurile vegetale. Nu pătează lenjeria sau patul, nu lasă pete și se spală ușor de pe cearșafuri și prosoape.

Uleiul de masaj fără parfum este potrivit pentru centrele wellness, deoarece mirosul său nu deranjează alte încăperi. Va fi apreciat și de centrele de masaj cu schimbări mai frecvente ale clienților și pauze mai scurte, deoarece spațiul este mai ușor de aerisit după masaj și se elimină posibilitatea amestecării parfumurilor.

Mulți clienți preferă un ulei de masaj fără parfum, care nu încarcă simțurile. Acest lucru va fi apreciat de clienții sensibili la parfumuri, de cei alergici sau predispuși la dureri de cap și migrene, precum și de oricine are încă propriile planuri după ședința de masaj - plecând cu o piele tratată delicat, fără o senzație lipicioasă.

Uleiul de parafină Parafinea Pure este bine tolerat, iar adaosul de vitamina E naturală protejează pielea clientului și mâinile maseurului. Vitamina E catifelează și netezește pielea, menține hidratarea, are efecte antioxidante și susține regenerarea acesteia.

Acest ulei de masaj neutru și versatil este potrivit pentru toate tipurile de masaj. De asemenea, servește ca ulei purtător potrivit pentru amestecurile cu uleiuri esențiale, dacă doriți să vă preparați propriile uleiuri de masaj.

La velvesaⓇ dezvoltăm produse cu pasiune, în funcție de nevoile clienților
Parafinea Pure este răspunsul la nevoile clienților noștri - maseuri și profesioniști în domeniul wellness-ului, care căutau un ulei de masaj versatil și economic, dar și blând și îngrijitor. Fiecare lot este supus controlului calității, astfel încât vă puteți baza pe aceeași consistență, alunecare și puritate la fiecare utilizare.

Atenție: A se păstra la temperatura camerei, a nu se lăsa la îndemâna copiilor. A nu se expune la lumina directă a soarelui.

Ambalaj: 5000ml, 1000 ml, 250 ml
Compoziție: Paraffinum Liquidum (ulei de parafină), tocoferol (vitamina E naturală)

 

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne