Încălzitor de parafină 3,5l

Încălzitor de parafină 3,5l
Încălzitor de parafină 3,5l
Încălzitor de parafină 3,5l
Încălzitor de parafină 3,5l

Încălzitor de parafină 3,5l

247,00 Lei
207,56 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
247,00 Lei
207,56 Leifără TVA
ÎN STOC 5 și mai multe buc (3. 7. 2025 la dvs)
Informații despre livrare

Codul produsului: 7901070126

Încălzitorul de parafină este un dispozitiv care servește la topirea și încălzirea parafinei pentru împachetările cu prafină. Îl puteți utiliza în centre wellness, saloane cosmetice dar și acasă. Datorită greutății sale reduse este foarte ușor de manipulat.

Împachetarea cu parafină are beneficii estetice precum și beneficii pentru sănătate. Hidratează și hrănește pielea uscată a mâinilor, ceea ce o ajută să se regenereze mai bine și să aibă un aspect sănătos. De asemenea, înmoaie cuticula, făcând manichiura mai eficientă.

Împachetarea ajută de asemenea, la relaxare și la reducerea durerilor musculo-scheletice. În centrele wellness aceasta se aplică pe spate, articulații și mușchi. Procedura are un efect benefic asupra întregului corp. Parafina caldă adâncește relaxarea, ceea ce acționează și împotriva stresului.

Utilizare:
  • Așezați parafina în tava încălzitorului și asigurați-vă că nivelul parafinei este între marcajele „min” și „max”, apoi acoperiți cu capacul și conectați la rețeaua electrică.
  • După conectarea la rețeaua electrică, încălzitorul intră în modul stand-by, timp în care conținutul tăvii nu este încălzit, iar temperatura curentă a tăvii este afișată pe ecran.
  • Pentru a porni încălzirea apăsați butonul ON/OFF și setați temperatura dorită. Dispozitivul încălzește în regimul LOW la 65°C sau în regimul HIGH la 75°C. După selectarea temperaturii dorite, indicatorul de temperatură va începe să crească până când atinge valoarea setată.
  • Înainte de a începe procedura testați temperatura parafinei pe încheietura mâinii, pentru a preveni arsurile.
  • Înainte de toate, spălați-vă bine mâinile sau dezinfectați-le. Scufundați-le în parafină de minimum 2x cu pauze scurte, pentru uscarea stratului de parafină de pe mâini, ulterior aplicați mănușile din plastic sau pungile pentru tratamentul cu parafină. Ca un ultim strat puteți utiliza mănuși textile fără degete. Lăsați să acționeze 10 - 15 minute.
  • După ce timpul de acționare a expirat, ceara poate fi îndepărtată de pe piele dintr-o singură mișcare, împreună cu punga de plastic sau folia. Nu vă spălați pe mâini după împachetare. La sfârșitul procedurii, se recomandă aplicarea unei creme hidratante, dacă este necesar.
  • Pentru oprirea încălzirii apăsați butonul ON/OFF, iar încălzitorul va reveni în modul stand-by. Tava se va răci, iar indicatorul de temperatură va scădea treptat.

Curățarea: Tava trebuie curățată întotdeauna când este rece și dispozitivul scos din priză. Curățați-o cu un dezinfectant delicat, fără alcool, folosind o lavetă umedă, apoi ștergeți-o.

Atenție: Dacă încălzitorul nu este utilizat, este recomandabil să îl deconectați de la rețeaua electrică din motive de siguranță.

Dimensiuni și prametri tehnici:
Dimensiunile încălzitorului: 31 x 24,5 x 17 cm
Dimensiunile tăvii: 26 x 18 x 9 cm
Volum: 3 500 ml
Greutate: 1,05 kg
Putere: 300 W
Tensiune de intrare: 220 / 230 V
Temperaturi de încălzire: 65 și 75 °C

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne