Ventuze de masaj cu balon - set 5buc

Ventuze de masaj cu balon - set 5buc

115,00 Lei
96,64 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Acest produs nu va mai fi disponibil

Set de ventuze din sticlă cu baloane din cauciuc pentru masaj cu vid. Setul conține 5 dimensiuni de ventuze pentru masaj potrivite pentru diferite părți ale corpului. Ajunge să apăsați balonul din cauciuc și să aplicați ventuza pe piele, nu este necesar să încălziți ventuzele din sticlă înainte de procedură. Lucrul acesta simplifică semnificativ întreg procesul terapiei cu ventuze.

Masajul cu vid, cu ajutorul ventuzelor ajută la îmbunătățirea circulației la nivelul pielii și a țesuturilor subcutanate, susținând astfel regenerarea mușchilor și ameliorând durerile de cap. De asemenea stimulează sistemul limfatic și are efect detoxifiant. Reduce semnele de îmbătrânire, curăță porii și tonifiază pielea.

Utilizare:
Aplicați ventuzele pe pielea curată, hidratată cu ulei de masaj, emulsie, cremă sau gel. Alegeți dimensiunea potrivită a ventuzei și strângeți balonul acesteia. Plasați ventuza cu grijă pe piele, în asemenea fel, încât să nu intre aer sub aceasta. Când începeți să eliberați ușor balonul în ventuză se va crea vidul, care va începe să ridice pielea. Nu lăsați ventuzele prea mult timp pe piele. După îndepărtarea ventuzelor masați ușor pielea, pentru a preveni umflăturile, sau deteriorarea pielii.

Curățarea:
Înainte de curățare, îndepărtați balonul de cauciuc de pe ventuză. Curățați ventuzele de sticlă cu un detergent și dezinfectant obișnuit, la abur sau în apă fierbinte. Baloanele de cauciuc, le puteți clăti în apă călduță cu săpun, iar marginile le ștergeți cu un șervețel, sau prosop de curățat care conține alcool.

Atenționare:
Nu utilizați ventuzele în timpul sarcinii, sau în cazul în care nu vă simțiți bine. Nu lăsați la îndemâna copiiilor.

Material:
Ventuze: sticlă
Baloane: cauciuc

Dimensiuni (diametru):
Ventuza 1: 2,5 cm
Ventuza 2: 3 cm
Ventuza 3: 4,5 cm
Ventuza 4: 5 cm
Ventuza 5: 6 cm

Recenzii 1

Olariu Ioana
27.6.2022

Ventuzele sunt ok! Cam dure sunt baloanele de cauciuc poate asa trebuie sa fie ca să fixeze.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne