Șampon cu bere 300 ml

Șampon cu bere 300 ml

26,28 Lei
22,08 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
26,28 Lei
22,08 Leifără TVA

Șamponul cu bere este delicat și conține o cantitate mare de bere și vitamina B. Șamponul conferă părului un aspect nou, rezistență, strălucire și volum. Șamponul original din bere, datorită vitaminelor prezente în bere, promovează regenerarea pielii și este potrivit pentru prevenirea bolilor de piele. Conținutul de hamei promovează creșterea sănătoasă a părului, reduce mâncărimea scalpului și îl calmează. Datorită acestor proprietăți, șamponul este potrivit pentru utilizarea de zi cu zi.

Caracteristicile și beneficiile șamponului original cu bere:
  • conține o cantitate mare de vitamine
  • promovează regenerarea pielii, a foliculilor de păr, a glandelor sebacee și servește la prevenirea bolilor de piele
  • conferă părului un aspect nou, rezistență, strălucire și volum
  • limitează mâncărimea scalpului, îl calmează și datorită conținutului ridicat de hamei promovează creșterea sănătoasă a părului
  • șamponul de bere este potrivit pentru folosirea regulată

Recenzii 8

Edit
15.1.2024

Deja dupră prima utilizare sunt foarte mulțumită, produsul este foarte bun!

0.0.0
velvesa
Eva
7.12.2023

Produs verificat, îl folosesc deja de câțiva ani

0.0.0
velvesa
Anton
9.11.2023

Acest șampon pe bază de bere este atât de extraordinar, încât este și pe placul soției mele, care este foarte ptretențioesă. Și asta chiar este ceva!

0.0.0
velvesa
Lenka
25.7.2022

Samponul este excelent, este a doua oară când Îl cumpăr și cu siguranță nu va fi ultima dată . Părul miroase superb de la el..

0.0.0
velvesa
Lenka
6.6.2022

Cu șamponul pe bază de bere sunt foarte mulțumită, se aplică foarte ușor și la fel de bine se și clătește din păr, părul rămâne fin și mătăsos.

0.0.0
velvesa
Peter
17.5.2022

Șamponul pe bază de bere m-a surprins foarte plăcut. La comandă am primit și o mostră, cu ajutorul căreia am încercat șamponul, iar de atunci îl folosesc în mod regulat. În special pe timpul iernii, pielea scalpului îmi este foarte sensibilizată și iritată, iar acest șampon mă ajută semnificativ. Mai mult de atât, are și un miros foarte plăcut ;)

0.0.0
velvesa
Simona Ondrušková
3.5.2022

Folosesc șamponul pe bază de bere în mod regulat și sunt mai mult decât mulțumită. Am avut probleme cu căderea părului, iar acest șampon mi-a fortificat rădăcinile, vitaminizându-le. Păcat că nu se vinde în ambalaje mai mari, măcar de 500ml, sau chiar la un litru.

0.0.0
velvesa
Tücsök
19.4.2022

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne