Ulei TOMFIT pentru masaj Simplu 5 l | velvesa.ro

Ulei de masaj Basic 5l

Ulei de masaj Basic 5l

177,51 Lei
149,17 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
177,51 Lei
149,17 Leifără TVA

Ulei de bază cu parafină pentru masaj destinat tuturor tipurilor de masaj - masaj clasic, sportiv şi de reabilitare.

Uleiul cu parafină are consistenţă ideală şi alunecare excelentă, chiar şi o cantitate mică de ulei va asigura un masaj plăcut pentru client şi o muncă confortabilă pentru maseur.

Uleiul este fără miros şi nu conţine parfumuri, coloranţi sau conservanţi. De aceea, este potrivit şi pentru pielea sensibilă şi pentru masaje de relaxare.

Ambalaj: canistră de 5 litri

Recenzii 13

Salistean Mirela
24.11.2022

Un produs bun - maseurul si clientii nostri sunt multumiti.

0.0.0
velvesa
Mari
24.11.2022

Folosesc uleiul de mult timp și sunt multumită de el

0.0.0
velvesa
Ballai Józsefné
17.11.2022

Este ușor de lucrat cu el. Produs super.

0.0.0
velvesa
Stanka
22.10.2022

Folosesc acest ulei cel mai mult

0.0.0
velvesa
Peter
13.10.2022

Uleiul este super

0.0.0
velvesa
Ferko
11.10.2022

Produse de o calitate excelentă

0.0.0
velvesa
vesela
11.10.2022

Calitate excelentă, preț bun

0.0.0
velvesa
Natalia
26.5.2022

Ambalaj convenabilă, cumpăr regulat, achiziția și livrarea sunt întotdeauna fără probleme.

0.0.0
velvesa
Milan Tabak
10.5.2022

Uleiul Basic îl folosesc în 90% dintre masaje. Se întinde foarte bine. Emulsia o folosesc în cazul clienților cu intoleranță la ulei.

0.0.0
velvesa
Sofia
2.5.2022

Uleiul basic este perfect deoarece nu este parfurmat, are un miros neutru, ceea ce îmi oferă posibilitatea de a-l combina în funcție de nevoie cu uleiuri estențiale naturale și de a-mi creea propriile uleiuri de masaj. Are o consistență și o alunecare perfectă. Unul dintre cele mai bune produse.

0.0.0
velvesa
Linduska
19.4.2022

uleiul are un miros neutru, ceea ce îmi convine, deoarece îl pot combina cu uleiuri esednțiale. Este mai uns, lucru care va fi apreciat de orice maseur. Din punctul meu de vedere este foarte bun.

0.0.0
velvesa
Toronila Mariea
15.11.2022

Un client este mulțumit de acest produs 100%

0.0.0
velvesa
Ana
4.11.2022

Un client este mulțumit de acest produs 100%

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații