ACE Plasturi detoxifianți/pernuțe 8buc

ACE Plasturi detoxifianți/pernuțe 8buc

29,75 Lei
25,00 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
29,75 Lei
25,00 Leifără TVA

Plasturii ACE detoxifianți absorb substanțele nocive din corp, prin aplicarea acestora pe tălpi. Toxinele sunt astfel îndepărtate din corp prin piele, iar plasturii au, de asemenea, un efect stimulator asupra zonelor reflexe de presopunctură. Este posibilă aplicarea plasturilor și pe alte părți dureroase, sau umflate ale corpului, dar de preferință consecutiv cu aplicarea pe tălpi.

Plasturii se caracterizează prin eficiența ridicată, datorită conținutului de oțet din lemn de stejar de calitate. Conțin doar ingrediente naturale de înaltă calitate. Publicul iubește acești plasturi, pentru efectele dovedite și prețul accesibil.

Producătorul este cel mai mare producător de plasturi cu oțet din lemn din China și singurul producător recunoscut de stat pentru acest produs în toată China. Este supus inspecțiilor periodice și deține trei brevete pentru tehnologii de preparare și prelucrare a oțetului de lemn în scopuri medicale. Acest produs este certificat CE și FDA, având și multe alte certificate mondiale.

Compoziție: extract pur de oțet din lemn de stejar, dextrină (din boabe de porumb), turmalină (mineral), fibre vegetale, vitamina C, chitosan (din cochilii de crustacee)

Extractul de oțet din lemn de stejar are un puternic efect detoxifiant.
Dextrina - este fabricată din polizaharide, în cazul nostru din boabe de porumb. Funcționează prin absorbția diferitelor substanțe dăunătoare și astfel detoxifierea organismului.
Turmalina este un mineral care emite ioni negativi și un câmp electric ușor și are astfel un efect benefic și regenerator asupra organismului.
Chitosanul este o polizaharidă realizată din cochilii de crustacee. Are capacitatea de a lega de sine metalele grele și alte substanțe și are astfel un efect detoxifiant asupra organismului.
Fibrele vegetale au și ele proprietăți absorbante, ajutând astfel la detoxifiere.
Vitamina C (acid ascorbic) este cea mai importantă vitamină din nutriția umană. Are puternice efecte antioxidante și conservante. Are un efect antiinflamator antibacterian, accelerează procesele de vindecare din organism și joacă un rol important în toate procesele fiziologice.

Efectul plasturilor:
  • îndepărtează substanțele nocive din organismul uman
  • îmbunătățesc circulația sanguină
  • îmbunătățesc somnul
  • accelerează metabolismul
  • ajută în problemele respiratorii cronice și astm
  • întăresc sistemul imunitar
  • relaxează mușchii și diminuează durerea
  • reduc oboseala
  • cresc energia fizică
  • ameliorează inflamațiile

Utilizare: Detoxifierea tradițională și cea mai eficientă cu acești plasturi se realizează prin aplicarea lor pe tălpile picioarelor. Este ideal să aplicați plasturii noaptea. În timpul somnului, corpul este în repaus și nu există presiune pe pernița plasturelui care s-ar putea sparge în caz contrar. Atunci când aplicați plasturile pe alte părți ale corpului, pentru a obține efectul maxim de detoxifiere, se recomandă în același timp, aplicarea plasturilor și pe punctele reflexe relevante ale tălpilor. Pernițele plasturilor trebuie să fie în contact constant cu corpul, cu întreaga lor suprafață, altfel eficiența lor va fi redusă.

Durata recomandată de utilizare este individuală (de obicei 2 - 30 de zile, un plasture nou în fiecare zi). Puteți opri detoxifierea anumitei zone, atunci când se schimbă culoarea și mirosul plasturelui. Plasturii ar trebui să fie semnificativ mai curați și să miroasă mai puțin, decât atunci când au fost folosiți pentru prima dată.

Recenzii 2

Jana
7.3.2024

Cu plasturii sunt personal mulțumită și îi recomand cu drag clienților mei. Soluționează diferite probleme de sănătate.

0.0.0
velvesa
Mirceaa Moldovan
11.7.2023

Intamplarea face ca dupa folosirea plasturilor am efectuat un set de analize in cadrul controlului periodic cardiologic si am constatat o inbunatatire substantiala a rezultatelor, Deci avem de a face cu un produs benefic si de calitate !!!.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne