Biolampa MediLight

Biolampa MediLight
Biolampa MediLight
Biolampa MediLight
Biolampa MediLight
Biolampa MediLight

Biolampa MediLight

1 483,00 Lei
1 246,22 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 483,00 Lei
1 246,22 Leifără TVA

Biolampa stimulează în mod natural propriul potențial de vindecare al organismului. Datorită polarizării și filtrului, lumina emisă de biolampă are efecte electromagnetice asupra organismului și un efect de stimulare atunci cand acționează asupra pielii.

Un accesoriu util pentru biolampă este steul de filtre colorate pentru coloroterapie.

Lumina polarizată stimulează mecanismul microcelular sensibil la lumină și are un efect pozitiv asupra îmbunătățirii proceselor biologice legate de activitatea celulară în general, precum și asupra tratamentului celulelor bolnave. Prin îmbunătățirea funcției celulare și a reacțiilor ulterioare, efectul pozitiv al terapiei cu lumină se manifestă în tot organismul. Rezultatul este o imunitate îmbunătățită, accelerarea și întărirea regenerării și a abilităților de vindecare ale organismului.

Pentru cine este potrivită biolampa MediLight

Dispozitivul este potrivit pentru uz casnic, dar și în saloanele de cosmetică, sau cele de masaj, în cabinetele kinetoterapeuților și a medicilor.

Cum funcționează biolampa MediLight

Lumina polarizată pătrunde până la 6 cm sub suprafața pielii și provoacă modificări fotochimice foarte semnificative în țesuturi. Sprijină reînnoirea celulară, dezvoltarea sănătoasă a structurilor celulare și stimulează celulele inactive. Lumina polarizată crește producția de ATP (adenozin trifosfat), îmbunătățind astfel metabolismul celular.

Domeniile de utilizare a biolămpii MediLight

Biolampa este utilizată în prevenire, tratament și reabilitare în multe domenii ale îngrijirii sănătății și frumuseții:

  • Accelerează vindecarea rănilor - vindecarea mai rapidă a țesuturilor după operații, escare, ulcere, cicatrici, herpes, vene varicoase, arsuri, zgârieturi,
  • Boli și tulburări ale pielii precum eczema atopică, dermatită, acnee,
  • Fizioterapie și reabilitare - accelerarea proceselor de regenerare, vindecare mai rapidă a inflamațiilor, vindecare mai rapidă a rănilor, ameliorarea durerii în reumatism și artrită,
  • Beauty și cosmetică – întinerirea pielii, îmbunătățirea structurii pielii și uniformizarea culorii, suprimarea petelor pigmentare
Cum se utilizează biolampa MediLight

Este suficient să alocați terapiei minim 4 minute (pentru a declanșa efectul biologic), se recomandă 5 - 10 minute, o dată, sau de două ori pe zi. Nu se cunosc nici un fel de efecte secundare ale terapiei cu lumină, însă femeile însărcinate sunt sfătuite să consulte un medic înainte de a utiliza dispozitivul..

Aplicați lumina biolămpii direct pe piele, de la o distanță de cca 5 cm. Biolampa emite, de asemenea și o parte de lumină infraroșie, astfel încât partea tratată a pielii se va încălzi la o temperatură de aproximativ 37°C . Dacă căldura radiată se simte inconfortabil pe piele, iluminați zona tratată de la o distanță mai mare, dar prelungiți corespunzător timpul de tratament.
În locurile cu pielea intactă și sănătoasă (de exemplu, atunci când iluminați un mușchi dureros), puteți aduce lampa cu până la 2 cm mai aproape de suprafața pielii, sau cadrul filtrului poate atinge chiar pielea. În acest caz însă, zona tratată trebuie curățată în prealabil (spălați cu săpun sau degresați cu dezinfectant).

Aplicați lumina direct pe piele, nu peste îmbrăcăminte. Dacă zona tratată este pansată, sau în ghips, puteți aplica lumina și peste acesstea, dar trebuie să prelungiți timpul de expunere. Aplicați cremele, gelurile sau alte produse de îngrijire imediat după utilizarea biolămpii, acest lucru va amplifica absorbția și efectul acestora.

Semnalizarea timpului
Dispozitivul funcționează 20 de minute neîntrerup, după care se oprește automat. În funcție de poziția setată a comutatorului, în poziția II. dispozitivul semnalează fiecare minut cu un bip scurt și la fiecare 5 minute cu un bip lung. În felul acesta nu trebuie să urmăriți ceasul și puteți ține ochii închiși pe perioada terapiei.

Contraindicații
ATENȚIE! Nu utilizați biolampa dacă aveți o boală asociată cu tromboză!
Dacă purtați lentile, este indicat să le scoateți din ochi în timpul terapiei.
În timpul aplicării terapiei în zona feței, țineți tot timpul ochii închiși.
În cazul unor boli mai grave, consultați medicul înainte de utilizarea biolămpii.

Parametri tehnici
Greutate (fără suport): 0,8 kg
Diametrul filtrului: 45 mm
Consum de energie: 22 W
Gradul de polarizare: 99 %
Lungimea undei: 480 – 750 nm

Produsul este fabricat în Ungaria și îndeplinește toate cerințele legislative ale Uniunii Europene.

Conținutul pachetului
Biolampa MediLight cu sursa de alimentare intr-o carcasă practică din plastic solid.

Atenționare!
Pachetul nu conține setul de filtre de culoare pentru coloro-terapie.

Recenzii 3

Jovan Edit
15.2.2024

Am cumpărat-o pentru a fi folosită la școală, pentru pregătirea tehnică a cosmeticienelor. Dispozitivul este confortabil și ușor de folosit, cursantele au simțit deja efectele sale benefice după prima utilizare. În cazul acneei, o folosim într-un tratament de peeling, calmant.

0.0.0
velvesa
Tanasache Elena
10.11.2022

Un aparat foarte bun..excelent are rezultate vizibile chiar de la prima folosire ,recomad folosirea lui cu incredere.

0.0.0
velvesa
jana
13.10.2022

Un produs excelent pentru unitățile medicale, dar și pentru a fi folosit acasă.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne