Trusă de prim ajutor cu arome, pentru acasă - Set de uleiuri esențiale 100% naturale

Trusă de prim ajutor cu arome, pentru acasă - Set de uleiuri esențiale 100% naturale

83,00 Lei
69,75 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
83,00 Lei
69,75 Leifără TVA

Set practic de 5 tipuri de uleiuri esențiale într-un singur pachet.
O trusă bine echipată pentru acasă este indispensabilă.
Cele mai multe îmbolnăviri, răni minore și accidentări ne afectează acasă sau în vecinătatea acesteia.
Nu veți primi o amendă pentru lipsa, sau echiparea incompletă a trusei de prim ajutor de acasă, dar prin absența acesteia riscați consecințe mult mai neplăcute.

Avem un sfat util pentru dvs, cu ce produse ar trebui să o completați.
Uleiurile esențiale 100% naturale ajută la tratarea diferitelor tipuri de boli și probleme de sănătate și au un efect preventiv.
Sunt utilizate în aromoterapie, masaje, îngrijirea pielii și a părului, precum și ca supliment pentru proceduri terapeutice și de relaxare sub formă de saune sau băi.

5 în 1
Eukalypt la fiecare inspirație. Cel mai eficient pentru probleme de respirație. Suprimă migrenele și accelerează vindecarea rănilor. îmbunătățește și puterea de concentrare.
Lavanda vă va încânta cu parfumul ei. Un antidepresiv natural cu un efect puternic calmant, ajută în cazul tulburărilor de somn, durerilor de cap și în problemele de respirație și hipertensiunea arterială. Accelerează regenerarea pielii după arsuri, răni mici sau mușcături de insecte.
Tea Tree puternic antiseptic pentru tratamentul rănilor, psoriazisului, eczemei atopice, acneei, inflamațiilor pielii sau herpesului labial. De asemenea, pentru inflamații și leziuni ale cavității bucale. Are un efect încălzitor și o aromă calmantă. Ameliorează durerile reumatice.
Lămâia împrospătează, revigorează și reîncarcă. Deosebit de eficient pentru dureri de cap, probleme respiratorii și efort mental. Îmbunătățește digestia, menține pielea sănătoasă.
Răceală & Imunitate pentru protectia, prevenirea si susținerea sistemului imunitar, mai ales în perioadele de risc. Are efecte antibacteriene și antivirale puternice. Relaxează căile respiratorii și facilitează respirația în timpul răcelilor și a tusei. Foarte potrivit pentru saună.

Instrucțiuni de siguranță
Nu lăsați la îndemâna copiiilor.
Aplicați pe piele numai în formă diluată, uleiurile în sine și soluția diluată nu trebuie să intre în contact cu ochii.

Ambalaj: 5 x 10 ml
Producător: Saloos Naturcosmetic

Recenzii 2

zuzka
3.12.2023

pur și simplu super

0.0.0
velvesa
Eva
10.2.2023

Mulțumire

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne