Cearceaf de unică folosință 50buc 200x80cm | velvesa.ro

Cearșafuri de unică folosință 50buc 200x80cm

Cearșafuri de unică folosință 50buc 200x80cm

52,01 Lei
43,71 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
52,01 Lei
43,71 Leifără TVA

Cearceafuri de unică folosinţă din material neţesut cu o densitate de 15g/m2. Material catifelat şi plăcut la atingere, care absoarbe bine umiditatea.

Înlocuire practică pentru cearceafurile clasice. Standard de igienă ridicat şi soluţie economică pentru salonul tău. Uşor şi convenabil de utilizat datorită dimensiunilor pre-tăiate pentru un pat de masaj standard.

Pachetul conţine: 50 de cearceafuri de 200 x 80 cm

Recenzii 25

Juraj
29.11.2022

Ambalaj nepractic. Dimensiuni instabile. O gaură ici colo.

Afișează răspunsul Ascunde răspunsul

Bună ziua, nu am observat astfel de discrepanțe până acum. Ar fi de ajutor dacă ați putea face o fotografie a găurilor și a diferențelor semnificative de dimensiune și trimiteți fotografia la info@velvesa.sk, vă mulțumesc. Putem rezolva, eventual cu o reclamație.

30.11.2022
velvesa
Biró Ferenc
20.11.2022

Sunt complet mulțumit de aceștia.

0.0.0
velvesa
Veronika
15.10.2022

Comand frecvent, sunt foarte mulțumit de acestea.

0.0.0
velvesa
Marta
12.10.2022

Comand regulat aceste cearșafuri, sunt multumită de ele. Comunicarea cu e-shop-ul este excelentă, domnul este foarte receptiv și amabil.

0.0.0
velvesa
Nagy Erzsebet
1.10.2022

Un produs potrivit scopului.

0.0.0
velvesa
Rosata Denisa
26.9.2022

Cearceafuri de calitate. Comand regulat de la Velvesa. Foarte mulțumita.

0.0.0
velvesa
Gábor
23.9.2022

Conform așteptărilor.

0.0.0
velvesa
Client anonim
30.8.2022

Foarte bun

0.0.0
velvesa
Anca
29.8.2022

Raport pret calitate f bun. Multumesc!

0.0.0
velvesa
Gabriela
26.8.2022

Practic si util

0.0.0
velvesa
Lola
4.8.2022

Raport bun preț-calitate. Livrare rapidă.

0.0.0
velvesa
Lola
4.8.2022

Raport bun preț-calitate.

0.0.0
velvesa
Niko
27.6.2022

Sunt foarte mulțumită de produs, livrare rapidă.

0.0.0
velvesa
Eufória life
20.5.2022

Foarte bune

0.0.0
velvesa
Mone
13.5.2022

Calitative si foarte utile!

0.0.0
velvesa
Sandy
2.5.2022

Apreciez faptul că cearșafurile sunt tăiate la dimensiune, deoarece tăiatul acestora ar ocupa prea mult timp. Pur și simplu sunt practice și de calitate - sunt mulțumită :)

0.0.0
velvesa
Radka
27.4.2022

Aceste cearșafuri le folosesc regulat, împreună cu un alt sortiment, livrarea se face întotdeauna a doua zi după plasarea comenzii. Servicii de calitate

0.0.0
velvesa
Larisa
25.4.2022

Foarte bune. Le folosesc la cabinet. Sunt super. Calitate și igienă.

0.0.0
velvesa
Tina
25.4.2022

Cearșafurile de unică folosință sunt foarte utile, igienice și calitative. Se potrivesc perfect pe patul de masaj și nu trebuie să-mi fac griji pentru murdărirea tapițeriei acestuia. Cu siguranță voi mai comanda

0.0.0
velvesa
Marian
14.4.2022

O înlocuire perfectă a cearșafurilor clasice. Mai ales când fac masaj la domiciliu. Apreciez în special greutatea mică, în comparație cu bumbacul.

0.0.0
velvesa
Michaela S.
8.4.2022

Produsul acesta este extraordinar, niciodată nu am avut chef să tai cearșafurile la dimensiune, ocupă pre mult timp degeaba. Iar astea sunt perfecte pentru dimensiunea mesei de masaj

0.0.0
velvesa
Krisztina
4.4.2022

Îmi plac foarte mult, le achiziționez în mod regulat atât pentru masaje cât și pentru pedichiură.

0.0.0
velvesa
Deni
7.9.2022

Un client este mulțumit de acest produs 100%

0.0.0
velvesa
Jitka
26.7.2022

Un client este mulțumit de acest produs 100%

0.0.0
velvesa
Client anonim
26.4.2022

Un client este mulțumit de acest produs 100%

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații