Ciocolată adevărată pentru masaje 700 g

Ciocolată adevărată pentru masaje 700 g

141,81 Lei
119,17 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
141,81 Lei
119,17 Leifără TVA

Sâmburii de ciocolată cu 96% cacao pot fi folosiți pentru masarea întregului corp, a feței și a decolteului.

Tendința actuală a centrelor de wellness sunt în mod clar procedurile de înfrumusețare, care includ și masajul cu ciocolată. Cu produsele noastre, vă puteți răsfăța cu acest lux în confortul casei dumneavoastră.

Cacaoa din ciocolată conține antioxidanți, aminoacizi și minerale. Previne pătrunderea radicalilor liberi și are un efect de armonizare și de stimulare ușoară. Ciocolata veritabilă, are un efect benefic asupra funcției inimii și promovează detoxifierea organismului. Conținutul de teobromină din cacao este similar cu cofeina și, prin efectele sale, promovează metabolismul substanțelor în corpul uman. Antioxidanții contracarează îmbătrânirea pielii, redau elasticitatea pielii și ajută la reducerea vergeturilor.

În timpul masajului, sau a împachetării cu ciocolată, pielea dvs. va scăpa de toxine, de uscăciune și riduri în doar câteva minute. Masajul cu ciocolată adevărată creează endorfine, așa-numiții hormoni ai fericirii, iar noi câștigăm astfel, vitalitate și energie vitală. Ciocolata pentru masaje nu conține zahăr.

Greutatea pachetului : 700 g
Greutate sâmburelui: 3 g

Idei pentru utilizarea ciocolatei veritabile:

masajul corpului
: aproximativ 15 ml de ulei de migdale se încălzește la o temperatură de aproximativ 45°C, adăugăm 27 de sâmburi de ciocolată adevărată, amestecăm bine. Vom efectua un masaj ușor, lent de relaxare.

Masajul feței și a decolteului: aproximativ 5 ml de ulei de migdale se încălzește la o temperatură de aproximativ 45°C, adăugăm 10 sâmburi de ciocolată adevărată și amestecăm bine. Aplicăm cu o pensulă pe față și decolteu. După masaj, putem să o lăsăm să acționeze câteva minute, ca o mască de față.

Mască de față: Se încălzește aproximativ 5 ml de ulei de migdale la o temperatură de aproximativ 45°C, se adaugă 10 sâmburi de ciocolată reală și se amestecă bine. Aplicați cu o pensulă pe față și decolteu, lăsați să acționeze 20 de minute. Apoi ștergeți. Masca de față din ciocolată îndepărtează ridurile și conferă pielii elasticitate și hidratare.

Împachetare: Încălziți cca 15 ml de ulei de migdale la o temperatură de aproximativ 45°C, adăugați 27 de sâmburi de ciocolată adevărată și amestecați bine. Aplicați masa de ciocolată pe spate, picioare și brațe, acoperiți-o cu folie și de preferință cu o pătură pentru a menține o temperatură corporală plăcută. Pentru absorbția intensivă a nutrienților în piele, această împachetare ar trebui să dureze cel puțin 30 de minute. După împachetarea relaxantă, ștergem, îndepărtăm, masa de ciocolată.

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne