Dispozitiv pentru masajul picioarelor BEURER FM 150 Pro

Dispozitiv pentru masajul picioarelor BEURER FM 150 Pro
Dispozitiv pentru masajul picioarelor BEURER FM 150 Pro
Dispozitiv pentru masajul picioarelor BEURER FM 150 Pro
Dispozitiv pentru masajul picioarelor BEURER FM 150 Pro
Dispozitiv pentru masajul picioarelor BEURER FM 150 Pro

Dispozitiv pentru masajul picioarelor BEURER FM 150 Pro

989,00 Lei
831,09 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
989,00 Lei
831,09 Leifără TVA

Beurer FM 150 Pro este un dispozitiv electronic de masaj pentru masajul revitalizant al picioarelor. Este compus din două seturi de accesorii. Un set de manșete este destinat masajului gambelor, iar celălalt pentru masajul coapselor.

Dispozitivul are încorporate perne de aer, care se umflă și se dezumflă alternativ oferindu-le un masaj cu presiune, relaxant, picioarelor. Stimulează eficient circulația sângelui, fapt datorită căruia, circulația sângelui la nivelu picioarelor este îmbunătățită, elimină durerea și tensiunea musculară și, ajută la prevenirea varicelor și venelor păianjen. Dimensiunea manșetelor poate fi ușor reglată cu ajutorul închiderii de tip Velcro.
Are un singur control manual, cu ajutorul căruia puteți regla intensitatea și durata masajului. Controlerul este alimentat de baterii, dar îl puteți încărca și folosind încărcătorul.
În ambalaj găsiți și o husă pentru voiaj, în care puteți depozita accesoriile de masaj, sau le puteți lua cu dvs în deplasare.

Utilizare:
Este recomandabil să aplicați dispozitivul direct pe piele sau peste un strat subțire de îmbrăcăminte. Puneți-vă manșetele pentru masaj și fixați-le cu ajutorul închiderii de tip Velcro. Asigurați-vă, că între dispozitiv și piele există un pic de spațiu liber, măcar de două degete. Conectați furtunele la dispozitiv și apoi la controler.

Înainte de a începe masajul, se recomandă să îndoiți ușor și să ridicați picioarele. Dispozitivul îl porniți simplu cu ajutorul butonului On/Off de pe controler, ulterior puteți seta durata masajului (10, 20, 30 de minute) iar cu ajutorul rotiței de pe lateral, setați intensitatea masajului.

Dispozitivul are încorporată o funcție de dezumflare imediată a pernelor, pe care o activați cu ajutorul butonului STOP, așadar puteți întrerupe oricând masajul.

Curățare:
Înainte de curățare opriți dispozitivul și scoateți furtunele de aer. Manșetele le curățați cu ajutorul unei cârpe curate, umezite, fără a utiliza agenți chimici de curățare. Așteptați până când acestea sunt complet uscate, apoi le puteți utiliza din nou.

Atenționare:
Dispozitivul de masaj nu este destinat copiilor, sau femeilor însărcinate. În caz de restricții de sănătate, discutați cu un medic înainte de a utiliza dispozitivul.

Parametrii dispozitivului:
Dimensiunea manșetelor pentru gambe: 67 x 61 x 0,5 cm (lungime x lățime x grosime)
Dimensiunea manșetelor pentru coapse: 85 x 23,5 x 0,5 cm (lungime x lățime x grosime)

Tipul bateriei: 4 x 1,5 V AA
Putere: 3 W
Culoare: roșu-negru

Ambalaj:
2 x manșete pentru gambe
2 x manșete pentru coapse
4 x furtune de aer
1 x telecomandă
1 x husă de voiaj
4 x baterii AA (1.5 V)
1 x încărcător

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne