Geantă pentru masă

Geantă pentru masă

98,00 Lei
82,35 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
98,00 Lei
82,35 Leifără TVA

Geantă pentru mesele de masaj pliabile Lipt D-05, DS-01, DS-01V, D-05V, HL-01, DT-03 și pentru mesele pliabile de altă marcă cu dimensiunile 98 x 70 x 17 cm

Fabricată din material textil durabil. Protejează mesa de masaj de deteriorare mecanică.

Geanta se închide cu fermoar și este echipată cu două curele fixe, care permit portabilitatea convenabilă și în siguranță a masei de masaj. Pe partea din față, masa are un buzunar cu fermoar și o curea mai mică deasupra acesteia, care facilitează manipularea la manevrarea mesei de masaj în stare ambalată.

Recenzii 12

Stefanescu
2.8.2023

Pentru moment nu le-am folosit,aștept sa le căptușesc cu material deblugi pentru o rezistența mai îndelungată,de unde am mai cumpărat ,au aceeași problema.se rup repede..Pachetul-am primit repede .Pentru firma ,nota 10.Ca material dau 4 stele

0.0.0
velvesa
Peter Gasparik
15.7.2023

Din moment ce lucrez ca maseur mobil, am nevoie de o geantă pentru masa de masaj. Despachetez masa de două ori pe zi, așa că într-o lună sunt de aproximativ 50 până la 60 de ori, când împachetez masa pliată în geantă. Nu sunt deloc mulțumit de calitate. Geanta este concepută pentru a proteja masa și pentru utilizarea ocazională, dar dacă sunteți un maseur mobil și folosiți geanta des, atunci va rezista jumătate de an și la revedere. Din punct de vedere al corectitudinii, fiecare produs ar trebui să aibă o garanție, iar atunci când se întâmplă ceva cu produsul în perioada de garanție, vânzătorul îl va înlocui. În acest caz, ar trebui să primesc aceste genți gratis, pentru în doi ani voi uza cu ușurință patru. Geanta este de proastă calitate, desi arată frumos, dar va începe să se desprindă din interior, se va rupe repede din partea de jos. Chiar dacă cea care mi-a venit acum, are o țesătură ceva mai groasă pe fund, îi dau maxim jumătate de an... Cu siguranță ar merita să achiziționez una mai bună, dar nu poți să iei alta pentru masa Lipt. ... Cred că conducerea Velvesa ar fi trebuit să se gândească să înlocuiască în cele din urmă aceste genți de calitate scăzută cu altele mai bune. Cu siguranță ar fi apreciate de mulți dintre noi, care cumpărăm astfel de genți și le folosim zilnic... Chiar și la un preț mai mare. Prefer să cumpăr o geantă de calitate, la un preț de două ori mai mare decât una low cost pe care trebuie să o recumpăr la fiecare șase luni...

Afișează răspunsul Ascunde răspunsul

Vă mulțumim pentru recenzie, până acum nu am primit informații despre geantă de la un client care o folosește atât de intens, în fiecare zi. Pe baza comentariilor clienților, geanta pe care ați primit-o recent, nu numai că are adăugate elemente de întărire, ci este și realizată din material mai gros și mai durabil. Vom aprecia feedback-ul dvs de-a lungul timpului, despre cât timp vă va servi cu utilizare zilnică intensivă. În cazul în care nu veți fi mulțumit, puteți lua în considerare investiția într-o geantă de transport pe roți.

19.7.2023
velvesa
Atanasiu Maria
22.4.2023

Geanta este ok, dar ar fi fost perfecta dacă era căptușită pe interior cu un material care sa nu se mai rupă asa repede. Per total sunt satisfăcută. Mulțumesc!

0.0.0
velvesa
Hajnalka
12.3.2023

Dimensiunea este potrivită, se potrivește perfect pentru masa de masaj. Buzunarul lateral este practic, calitatea materialului este bună. Sunt pe deplin mulțumită de geantă.

0.0.0
velvesa
Anikó
19.12.2022

Materialul este in regulă, dimensiunile acestei genți se potrivesc cu patul meu, pentru că cele mai vechi sunt ceva mai mari.

0.0.0
velvesa
Laca
13.9.2022

Produsul este bun, îmi place pentru ca se transportă mai ușor patul decât cu alte tipuri, rezistă mult, dar tot schimb unul în fiecare an, trebuie înlocuit.

0.0.0
velvesa
Brehuescu Anca
7.7.2022

Este foarte ok ca material, doar ca pentru masa mea e un pic cam mare.

0.0.0
velvesa
Adi
30.6.2022

De calitate!

0.0.0
velvesa
Andy84
17.5.2022

Geanta am achiziționat-o pentru masa d05, nu am nimic de reclamat. Este foarte utilă în deplasări, iar mânerele sunt bine lucrate. Poate ar fi potrivită o culoare mai închisă, albul este predispus murdăriei, dar aceasta este doar o părere subiectivă, din punct de vedere al funcționalității este un accesoriu foarte util pentru mine ca maseur, care se mută des dintr-un loc în altul. Magazinul l-am verificat demult, sunt mulțumit.

0.0.0
velvesa
Mone
13.5.2022

Foarte calitativa!

0.0.0
velvesa
Kominar257
4.5.2022

practică, adaptabilă

0.0.0
velvesa
Tímea
2.6.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne