Pad încălzitor electric pentru masaj Comfort

Pad încălzitor electric pentru masaj Comfort

195,00 Lei
163,87 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
195,00 Lei
163,87 Leifără TVA

Căldură plăcută pe masa de masaj sau în pat. Ideală pentru persoanele friguroase, iarna pentru a încălzi patul, în caz de boală, când pacientul trebuie să stea la cald.

În timpul masajului, salteaua menține un confort termic plăcut pentru clienți. Protecție automată la supracîncălzire încorporată - salteaua se dezactivează când se supraîncălzește.

Trei niveluri de temperatură pot fi reglate cu ușurință prin comutator. Comutatorul face parte din cablul de alimentare și nivelul de încălzire poate fi setat de maseur sau de client.

Salteua se prinde de masa de masaj folosind bucle elastice late cusute pe colțuri. 

Dimensiuni 185 x 75 cm copiază cu exactitate cele mai multe mese de masaj standard.

Recenzii 15

Zuzana
5.4.2024

Super, mai bună decât mă așteptam și livrare foarte rapidă.

0.0.0
velvesa
Constantin
23.2.2024

Sunt foarte mulțumit!!!

0.0.0
velvesa
Adéla Gutterová
14.12.2023

O saltea perfectă, se încălzește repede și încălzește bine pe tot parcursul masajului. Clienții o laudă foarte mult.

0.0.0
velvesa
Sergiu
7.11.2023

Un produs bun, se incalzeste relativ repede(2, 3 min). Insa trebuie tinut totusi cont de unele mici amanunte. Inainte de toate vreau sa spun ca urmatoarele puncte sunt chestii care nu tin de calitatea produsului in sine, ci de functionalitatea lui sa spunem asa, din cauza asta am si dat 5 stele si nu mai putin. 1) daca nu ai salon, ci mergi la oameni acasa sa faci masaj, pad-ul se va unge inevitabil de la ulei. Drept urmare se poate face la croitor o husa de musama sau piele depinde de buget, care sa imbrace pad-ul ca o husa si sa il protejeze de ungerea cu ulei. Totusi, poate ar fi fost bine ca producatorii sa se gandeasca din start la chestia asta, mai ales ca in descrierea produsului scrie pad pentru masa masaj(sau ceva de genu), nu patura electrica sa te acoperi noaptea cu ea.2) tot in cazul in care nu ai un salon, trebuie tinut cont de faptul ca(,)cablul de la curent este destul de scurt, cred ca 1 metru si este posibil ca atunci cand ajungi la om acasa sa nu poti pune masa in asa fel incat sa ajunga si cablul la o priza si sa incalzeasca pad-ul. Drept urmare recomand un prelungitor simplu de 3 metri. La fel, cred ca producatorul trebuia sa se gandeasca(,)cand a facut produsul ca(,)cablul s-ar putea sa fie cam scurt si sa il faca din start macar cu 2, 3 metri mai lung sa nu mai fii tu nevoit sa umbli cu prelungitoare dupa tine.3) mi-as fi dorit ca pad-ul sa vina cu un fel de husa de transport pentru a nu fi nevoit sa ii faci tu una suplimentar sau sa il porti in plase. Pe scurt :), recomand produsul cu mentiunea ca mai necesita o usoara investitie suplimentara de vreo 150 200 de lei.

0.0.0
velvesa
Denisa B
7.11.2023

Este un produs excelent, in sezonul rece clientelor mele le place enorm cum incalzeste acest pad, il recomand!

0.0.0
velvesa
Maria Capatina
1.11.2023

Excelenta dar ma asteptam sa aibă și decupajul pentru cap. Dar e buna tare!

0.0.0
velvesa
Nicoleta Gavriș
30.10.2023

Eu sunt mulțumită de acest produs iar clienții mei și mai mulțumiți. Îi așteaptă un pat încălzit și reconfortant. Recomand cu drag.

0.0.0
velvesa
Marinela
24.1.2023

Sunt multumita. Ma asteptam ca timpul pana la incalzire sa fie mai scurt, in rest imi place.

0.0.0
velvesa
Gabriela
30.11.2022

Sunt foarte multumita de produs. Recomand!

0.0.0
velvesa
Orsi
23.11.2022

Se potrivește perfect cu patul meu mai mare și mai mic. Funcționează bine. Se încălzește suficient, nu arde nici măcar la un nivel superior. Cablul este suficient de lung. Clienții mei o adoră. A fost o alegere foarte bună. O recomand tuturor.

0.0.0
velvesa
Anet
30.9.2022

Lucru uimitor, se potrivește excelent, cablul perfect... Îndeplinește funcția pe 1. Mulțumesc.

0.0.0
velvesa
Petre
30.9.2022

Produsul de foarte bună calitate, recomand.

0.0.0
velvesa
Lívia
6.4.2022

Pad-ul îl folosesc des în timpul lucrului și mi-am comandat unul și pentru acasă. Clientele sunt mereu încântate. Recomand

0.0.0
velvesa
Ľubica
1.4.2022

Un prieten mi-a recomandat pad-ul încălzitor pentru masa de masaj, mai ales în lunile de iarnă și pentru clienții mai în vârstă este foarte practic. Nu am știut să-l găsesc niciunde, dar magazinul vostru nu m-a dezamăgit! Dimensiunile sunt perfecte pentru patul meu de masaj și este ușor de folosit.

0.0.0
velvesa
AuroraMassage
23.2.2022

Am comandat acest pad imediat după Crăciun și a fost una dintre cele mai bune investiții. Nimic nu se compară, cu un pat de masaj deja încălzit. Mai ales iarna. Clientele mele au fost super încântate, iar mulțumirea lor este de neprețuit.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne