Încălzitor pentru ulei de masaj Lipt® Evolve - Trio

Încălzitor pentru ulei de masaj Lipt® Evolve - Trio

406,00 Lei
341,18 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
406,00 Lei
341,18 Leifără TVA

Încălzitorul cu setare individuală a temperaturii, pentru fiecare recipient în parte și trei orificii pentru recipientele de dozare, va asigura încălzirea și menținerea temperaturii selectate a uleiurilor, cremelor și emulsiilor de masaj. Incluse în ambalaj sunt și trei recipiente cu un volum de 240 ml și dozator pentru produsul de masaj, pe care le puteți încălzi simultan în încălzitor.

Datorită celor trei comutatoare rotative și celor trei afișaje digitale, puteți seta și verifica cu ușurință temperatura conținutului fiecărui recipient în parte. Încălzitorul oferă setări de temperatură de încălzire de la 40 la 60°C, în timp ce temperatura maximă de 60°C este atinsă în aproximativ 20 de minute. După atingerea temperaturii selectate, dispozitivul o menține la ±2°C față de temperatura setată. Fiecare display afișează alternativ temperatura de încălzire selectată și cea actuală. Indicatorul de temperatură poate fi setat în °C dar și în °F. Afișajul lor poate fi schimbat, ținând apăsat comutatorul rotativ mai mult timp (3 secunde).

Pentru încălzitor sunt potrivite și recipientele din sticlă, PE, HDPE sau LDPE. Puteți cumpăra mai multe recipiente pentru ulei din oferta noastră și să aveți astfel pregătite, uleiul, emulsia, sau crema încălzită, după preferințele fiecărui client în parte.

Încălzitorul TRIO pentru uleiul de masaj va facilita munca maseurilor în saloanele de masaj, sau wellness.

Încălzitorul este fabricat din plastic solid ABS. Are un design modern și este echipat cu elemente de protecție, care împiedică picurarea uleiului în interiorul încălzitorului și în componenetele electrice ale dispozitivului. În partea de jos a fiecărui orificiu, se află un comutator de contact, care activează funcția de încălzire a recipientului. După 8 ore de utilizare, dispozitivul se oprește automat.

Uniformitatea încălzirii este asigurată de un fir electric de încălzire, de înaltă densitate.

Utilizarea dispozitivului:
  1. Printr-o apăsare scurtă a comutatorului rotativ porniți dispozitivul.
  2. Rotind comutatorul, setați simplu, temperatura dorită de încălzire. Menținând comutatorul apăsat timp de trei secunde, schimbați afișajul temperaturii între °C și °F.
  3. pe display se afișează alternativ datele privind temperatura setată și cea actuală.
Utilizarea recipientelor:
  1. Umpleți fiecare recipient cu produsul de masaj dorit. Introduceți încet recipientele în orificiile dispozitivului de încălzire.
  2. În partea de jos a fiecărei deschideri se află o siguranță de contact, în momentul în care introduceți recipientul aceasta face click și se va activa încălzirea.
  3. Siguranța de contact pornește încălzirea numai dacă recipientul are un diametru și o greutate corespunzătoare, adică este umplută cu produs de masaj. Activarea cu succes a siguranței este indicată de un sunet de „clic” atunci când recipientul atinge fundul orificiului de încălzire.

Putere: 135 W
Dimensiuni: 10,6 x 24 x 18 cm

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne