Ventuză de masaj din silicon cu opritor

Ventuză de masaj din silicon cu opritor
Ventuză de masaj din silicon cu opritor
Ventuză de masaj din silicon cu opritor
Ventuză de masaj din silicon cu opritor
Ventuză de masaj din silicon cu opritor

Ventuză de masaj din silicon cu opritor

19,00 Lei
15,97 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
19,00 Lei
15,97 Leifără TVA

Ventuză din silicon cu formă ergonomică inovatoare. Datorită opritorului ventuza este ușor de manipulat.

Ventuzele din silicon sunt potrivite atât pentru maseuri, cât și pentru uz casnic. Vidul îl puteți regla singuri, după cum este necesar, atunci când aplicați ventuza. Terapia cu ventuze de silicon are un efect pozitiv asupra stării celulitei și a limfei, această terapie este recomandată și copiilor, persoanelor care suferă de frica de foc și în oricare dintre cazurile în care este problematică utilizarea ventuzelor clasice de sticlă și a focului.

Avantajele terapiei cu ventuze din silicon:
  • îmbunătățirea stării pielii afectate de celulită
  • Îmbunătățirea circulației sângelui
  • îmbunătățirea fluxului limfatic
  • detoxifiere
  • efect de întinerire a pielii
  • curățarea porilor
  • regenerare

Utilizare:
Aplicați pe piele un agent de masaj - cremă, gel sau ulei. Strângeți ventuza în mijloc cu degetele, expulzând aerul din ea. Așezați ventuza comprimată pe locul selectat de pe corp, asigurându-vă că întreaga margine a ventuzei este în contact cu pielea. Eliberați presiunea degetelor. Ventuza, prin vidul creat va absoarbi pielea și țesutul subcutanat.

întraținere:
Se spală în apă caldă cu un detergent ușor. Nu utilizați detergenți abrazivi și acizi, sau baze puternice. Ventuzele pot fi dezinfectate în același mod ca tetinele sau biberoanele bebelușilor prin fierbere sau cu abur fierbinte.

Material:
Silicon alimentar

Dimensiuni:
Diametrul părții inferioare a ventuzei:  42 mm (interior), 65 mm (exterior)

Recenzii 5

Misi
3.8.2023

Îndrăgesc acest produs. La început trebuie să cunoști produsul, dar apoi poți să îl simți rapid și să știi să-l folosești corect. Clienților mei le place.

0.0.0
velvesa
Farkas Kata
9.11.2022

Îl comand pentru a doua oară, îmi place să îl folosesc pentru că este ușor de folosit.

0.0.0
velvesa
Damian
7.7.2022

Foarte mulțumit am obținut rezultate extraordinare pentru clienții mei recomand

0.0.0
velvesa
Laco
17.5.2022

Material plăcut și manipulare ușoară. Pentru o ventuză atât de mică, vidul creat este foarte bune.

0.0.0
velvesa
Marianna
16.5.2022

Am achiziționat ventuzele cu opritor și este pur șimplu o super investiție. Sunt mai comode decât sticla și focul, aderă foarte bine, rezistă și la mișcare, întind perfect pielea. Am deja 6 bucăți și mai vreau să achiziționez câteva.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne