Încălzitor ulei de masaj Lipt® Evolve

Încălzitor ulei de masaj Lipt® Evolve
Încălzitor ulei de masaj Lipt® Evolve
Încălzitor ulei de masaj Lipt® Evolve
Încălzitor ulei de masaj Lipt® Evolve
Încălzitor ulei de masaj Lipt® Evolve

Încălzitor ulei de masaj Lipt® Evolve

193,00 Lei
162,18 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
193,00 Lei
162,18 Leifără TVA

Încălzitor pentru ulei de masaj, emulsie, sau cremă cu încălzire rapidă și menținerea unei temperaturi constante a agentului de masaj încălzit. Încălzitorul are un aspect modern, din aluminiu și este conceputîn așa fel, încât să prevină scurgerea uleiului în interiorul dispozitivului, sau pe componentele electrice ale acestuia.

Permite setarea temperaturii de încălzire în intervalul 40 până la 60°C, după atingerea temperaturii setate, încălzitorul menține temperatura curentă a uleiului, în intervalul de ±2°C față de temperatura setată. Căldura circulă în jurul întregului recipient introdus, datorită firului electric de încălzire de înaltă densitate, care asigură încălzirea uniformă a uleiului de masaj.

Încălzitorul este fabricat din plastic ABS de înaltă calitate. Afișajul digital alternează informațiile cu privire la temperatura actuală și temperatura setată, la fiecare 3 secunde. Încălzirea uleiului de masaj de la temperatura camerei, până la temperatura maximă de 60°C durează aproximativ 20 de minute. Dispozitivul este echipat cu oprire automată de siguranță, după 8 ore de funcționare.

Parte a setului este și un recipient cu un volum de 240 ml cu dozator. În încălzitor pot fi folosite și recipiente de sticlă, PE, HDPE sau LDPE. Puteți achiziționa mai multe recipiente pentru ulei din oferta noastră și să aveți astfel, mereu pregătit un ulei de masaj, o emulsie, sau o cremă plăcut încălzite, conform preferințelor fiecărui client.

Utilizarea dispozitivului:
  1. Porniți dispozitivul cu o apăsare scurtă a butonului.
  2. Setați temperatura dorită între 40 și 60°C rotind butonul comutator în sensul acelor de ceasornic.
  3. Afișajul alternează între temperatura setată și cea actuală la fiecare 3 secunde.
  4. Țineți apăsat butonul timp de trei secunde pentru a comuta afișajul între °C și °F.

Utilizarea recipientului în încălzitorul pentru uleiul de masaj
Înainte de a introduce recipientul, umpleți-l cu cantitatea necesară de agent de masaj și introduceți-l încet în orificiul destinat.
Există o siguranță întrerupător în partea inferioară a încălzitorului. Este un element de siguranță, apăsând pe aceasta, se deblochează funcția de încălzire.
O indicație a decuplării siguranței este un sunet de „click” atunci când recipientul este plasat pe fundul orificiului destinat.
În cazul utilizării altor recipiente (cu un diametru mai mic decât cel original) este posibil, să trebuiască să potriviți ușor poziția recipientului în orificiu, pentru ca siguranța să decupleze și s auziți click-ul.

Dimensiuni:
9,5 x 9,5 x 18 cm

Recenzii 3

Rodica
23.3.2024

Nu sunt wau de achizitie, desi setarea am facut usor,dupa ce am citit evaluarile, aparatul incepe incalzirea cu probleme, dispar gradele si tre sa reiei setarile. Abia a cincea oara am reusit sa pornesc conform instructiunilor.

0.0.0
velvesa
Maria Capatina
1.11.2023

Cu chiu, cu vai am reușit sa îl setez pe grade Celsius. Cred ca îmi mai trebuie o sticla pentru ca în timp ce folosesc una sa pun alta cu ulei la încălzit. Dar per total sunt mulțumită.

Afișează răspunsul Ascunde răspunsul

Dragă Maria, este ușor să comutați între °C și °F ținând apăsat butonul timp de cel puțin 3 secunde. După cum se menționează în manual și pe site-ul nostru.

2.11.2023
velvesa
Denis
4.10.2023

L-am folosit o singura data și nu prea mi-a plăcut. Temperatura e setată pe grade Farraday și instinctiv( ținând apăsat mai mult sau mai puțin pe singurul buton care este) nu am reușit sa schimb in Celsius. L-am setat undeva la 120-130 de grade și deși la început a încălzit uleiul bine, pe parcursul masajului l-am găsit mai rece, deci cred ca se oprește și nu repornește automat sub o anumită temperatura. O sa citesc Instrucțiunile din manual sa văd dac pot înțelege de ce toate astea. Mi se pare ca și flaconul pentru ulei intra prea fest in spațiul de încălzire. Având in vedere ca e cam ușor trebuie sa am griza sa-l scot din încălzitor, ca sa nu-l răstorn.

Afișează răspunsul Ascunde răspunsul

Dragă Denis, atunci când schimbi °F în °C, îți recomandăm să urmezi instrucțiunile atașate, sau descrierea de pe site. Ai setat temperatura la aproximativ 50°C, așa că în timpul masajului, este posibil ca uleiul să nu ți se fi părut suficient de cald, pe mâinile tale deja încălzite. Dacă ești totuși convins, că încălzitorul nu se încălzește corect, folosește opțiunea de reclamație. Recipientul trebuie să se potrivească bine în încălzitor, dacă lucrul acesta nu este pe placul tău, îl poți schimba cu un recipient de rezervă pentru încălzitor, din oferta noastră. ​

4.10.2023
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne