Ulei vegetal masaj struguri 1000ml

Ulei vegetal masaj struguri 1000ml

81,50 Lei
68,49 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
81,50 Lei
68,49 Leifără TVA

Semințele de struguri sunt o sursă foarte valoroasă, plină de antioxidanți, polifenoli, vitamina E și cu efect hidratant. Chiar și regele maghiar Maximilian I, le-a considerat atât de valoroase încât producția de ulei de semințe de struguri a fost monopolul regelui până în 1596. Pe atunci era mai valoros decât aurul. Recomandat pentru pielea uscată și epuizată.

Păstrează elasticitatea pielii și oferă fermitate. Conținutul ridicat de vitamine și antioxidanți duce la întărirea sistemului imunitar. Absoarbe ușor și rapid. Potrivit pentru prevenirea ridurilor din jurul ochilor și a decolteului. Pentru toate tipurile de piele, în special pentru îmbătrânire și ten uscat. Utilizarea prelungită previne îmbătrânirea prematură a pielii.

Ingrediente: Olus oil, Parfum, Vitis Venifera Seed oil, Butylphenyl Methylpropional

Recenzii 8

Lucia
27.11.2024

Un miros superb

0.0.0
velvesa
Chivuta
29.9.2024

Excelent uleiul, un miros plăcut mâinile lucrează mai ușor datorita consistentei acestuia.

0.0.0
velvesa
Kristína
12.9.2024

Consitența excelentă și mirosul este cu adevărat superb.

0.0.0
velvesa
Ladislav
6.2.2024

Este adevărat că m încercat mai multe uleiuri, dar întotdeauna mă întorc cu bucurie către cel de struguri, are un miros superb, iar uleiul este ceva mai gros, lucrez extraordinar de bine cu el

0.0.0
velvesa
Marta
7.12.2023

Miroase minunat

0.0.0
velvesa
Barbora
8.6.2023

Cel mai bun ulei din lume

0.0.0
velvesa
E.Bystrický
18.1.2023

Mulțumesc pentru acest ulei, îl recomand oricui ii place parfumul de struguri. Uleiul este de înaltă calitate și durează mult timp în utilizare.

0.0.0
velvesa
Client anonim
13.9.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne