Medistik Dual Stick

Medistik Dual Stick

83,00 Lei
69,75 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Acest produs nu va mai fi disponibil

Medistik - spate, umeri, genunchi, coate, coloana cervicală, picioare, încheieturile mâinilor. Un produs de masaj eficient pentru mușchii și articulațiile rigide, acesta încălzește și răcește în același timp. Ajută exact în modul în care aveți nevoie. Încercați un produs cu procent maxim de ingredient activ. Fără durere de mușchi, articulații, spate, cap, coloana cervicală - veți ajunge mai departe. Efect rapid, calitate, ambalaj practic.

MEDISTIK DUAL stick - Ajută exact în modul în care aveți nevoie:

Un produs inteligent - datorită compoziției unice, încălzește, sau răcește în funcție de starea țesutului.
Conținut ridicat de ingrediente active - componentă maximă de substanță de încălzire în UE, compoziție vezi tabelul de mai jos
Efect fiabil și rapid - ingredientele active pătrund adânc, activează circulația sanguină din țesut și împrejurimile sale și astfel ajută la restabilirea funcțiilor fluxului sanguin și la detoxifierea zonei afectate. Avantajul constă în faptul că este o soluție rapidă în cazuri acute. În câteva minute, medistik ameliorează spasmele musculare în timpul activităților sportive sau a altor supraîncărcări fizice și ameliorează, sau elimină complet durerea.
Aplicare simplă - ușor de utilizat în mișcare, oricând, oriunde, rapid, confortabil, fără a fi nevoie să masați cu mâinile, deschideți și aplicați: APPLY & GO
Aplicarea topică numai la locul durerii nu împovărează sistemul digestiv la fel ca medicamentele.
Medistik nu colorează materialele de contact, nu conține parabeni.

Utilizare:
În timpul sportului și al activității fizice solicitante. Datorită compoziției sale, Medistik are un efect dublu unic. Mai întâi de răcire (Mentol) și apoi de supraîncălzire profundă (Salilat de metil), care ajută la ameliorarea simptomelor mușchilor, articulațiilor și tendoanelor întinse. Aplicare igienică direct pe zona afectată. Mentolul și eucaliptul au, de asemenea, un efect benefic asupra căilor respiratorii.

Proprietăți:
Extra puternic atât pentru durerea cronică, cât și pentru acută.

Ingrediente active:
30% Methyl Salicylate
15% Menthol
1% Eucalyptus Oil

Conținut: 58g

Recenzii 5

Monika Kutálekova
18.8.2022

Lucru grozav, folosesc zilnic.

0.0.0
velvesa
Mária
11.7.2022

Produs excelent, efect rapid, cu siguranță îl voi cumpara din nou.

0.0.0
velvesa
Mária
26.5.2022

Efect rapid asupra zonelor dureroase, cu siguranțpă voi re-cumpăra

0.0.0
velvesa
Vladimír
20.4.2022

Foarte mulțumit, achiziționez în mod repetat.

0.0.0
velvesa
Martina
13.4.2022

Produsul perfect, nu pot decât să-l recomand.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne