Pat electric Lipt® Goodwill Basic

Pat electric Lipt® Goodwill Basic

de la 4 390,00 Lei
3 689,08 Lei fără TVA

										
																		
									
									

Prețul transportului pe teritoriul României: 399,00 Lei cu TVA

+
-
de la 4 390,00 Lei
3 689,08 Leifără TVA
ÎN STOC 2 buc (2. 5. 2024 la dvs)
Informații despre livrare

Prețul transportului pe teritoriul României: 399,00 Lei cu TVA

Pat electric din două piese cu tetieră reglabilă potrivit pentru masaj, kinetoterapie, sau ca pat de examinare.

Înălțimea patului se reglează cu ajutorul unui controler practic de cadru. Călcând pe controler ridicați patul în sus, iar ridicând controlerul cu piciorul coborâți patul în jos.

Patul este compous din două părți. În tetieră găsiți o deschidere pentru față cu capac. Această parte poate fi reglată până la 30° în sus și 70° în jos. Permite sprijinirea confortabilă a capului, sau picioarelor clientului și poziționarea acestuia pentru un acces mai bun, de exemplu în timpul masajului gâtului. Picioarele din partea din față a patului sunt echipate cu roți pentru mutarea mai facilă a patului în încăpere.

Patul este tapițat cu piele PVC/PU cu elasticitate și rezistență mare. Acest tip de piele ecologică este extrem de fină la atingere, suprafața este foarte moale.

Parametrii tehnici

Dimensiunile patului

 

Lățime

73,5 cm

Lungime

196 cm

Tetiera

41 cm

Partea corpului

153 cm

Grosimea căptușelii

6 cm

Alți parametrii

Ajustarea înălțimii

44 - 94 cm

Capacitate

200 kg

Controler

cadru

Roți în partea din față

da

Greutatea patului

59 kg

Culori

Căptușeală

crem

 

negru

Construcția

negru

Tetiera reglabila

Partea de cap patului poate fi pliată în sus și în jos. Poate fi folosit ca tetieră sau suportul pentru picioare până la un unghi de 30° și poate fi pliat până la un unghi de 70°.

“

Tapițerie comodă și practică

Vinil PVC/PU căptușeală foarte moale la atingere, rezistentă la culoare, elastică și durabilă. Patul este căptuși cu o căptușeală de 6 cm cu spumă tare-medie, care oferă confort chiar și atunci când stați pe lungimea patului.

“

Controler cadru pentru elevarea patului

Reglarea înălțimii patului este controlată de controlerul cadrului în jurul structurii inferioare a patului. Nu trebuie să vă ștergeți mâinile când modificați înălțimea patului, patul se poate controla confortabil cu piciorul.

Dacă se apropie în orice moment de controlerul cadrului, patul se mișcă în sus. Puteți schimba poziția patului în jos ridicând controlerul cadrului cu piciorul. Intervalul de înălțime de la 44 la 94 cm este suficient pentru munca confortabilă a maseurului și pentru așezarea și coborârea în siguranță a clienților de pe pat.

“

Roți pentru o mișcare mai ușoară

Pentru a facilita mișcarea cu un pat electric relativ greu, de exemplu atunci când curățați pardoseala, partea din față a structurii este echipată cu roți. Trebuie doar să ridicați ușor patul de spate și să-l mutați în locul unde aveți nevoie, pe roți.

“

Motor puternic și silențios

Motorul fiabil și silențios din partea inferioară a structurii asigură o capacitate de încărcare de până la 200 kg. Capacitatea de rezistență mare permite maseurului și terapeutului să se sprijine de client sau de canapea în timpul masajului sau manipulării.

“

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne