Pat electric Lipt® Goodwill Flat

Pat electric Lipt® Goodwill Flat

3 999,00 Lei
3 360,50 Lei fără TVA

										
																		
									
									

Prețul transportului pe teritoriul României: 399,00 Lei cu TVA

+
-
3 999,00 Lei
3 360,50 Leifără TVA
ÎN STOC 5 și mai multe buc (10. 12. 2024 la dvs)
Informații despre livrare

Prețul transportului pe teritoriul României: 399,00 Lei cu TVA

Pat electric moderrn, dintr-o bucată, cu tetieră, potrivit pentru masaj, kinetoterapie, sau ca pat de examinare.

Patul este echipat cu suport de tetieră și tetieră, reglarea înălțimii este controlată cu o pedală de picior. Orificii pentru fixarea tetierei sau a suportului pentru cearșafuri sunt disponibile pe ambele părți ale patului. Picioarele din față a patului au roți pentru mutarea mai ușoară a patului în încăpere.

Patul și tetiera sunt tapițate cu piele PVC/PU în aceeași culoare. Pielea ecologică destinată acestui tip de pat, se remarcă prin elasticitate și rezistență mare, iar în același timp este extrem de fină la atingere.

Parametrii tehnici

Dimensiunile patului

 

Lățime

71 cm

Lungime

182 cm

Lungime inclusiv tetiera

212 cm

Tetiera

30 x 30 cm

Grosimea căptușelii

6 cm

Alți parametrii

Ajustarea înălțimii

44 - 94 cm

Capacitate

200 kg

Controler

picioare rabatabile

Roțile în partea din fata

da

Greutatea patului

51 kg

Culori

Căptușeală

crem

 

albastru agat

Construcție

negru

Suportul pentru tetiera si tetiera

Suport tetieră cu posibilitate de înclinare ușoară și tetieră cu formă ergonomică în culoarea patul, patul face parte din livrare. Materialul pentru tetieră este realizat din același material moale, dar extrem de elastic și durabil ca patul.

“

Tapițerie comodă și practică

Piele PVC/PU foarte moale la atingere, cu colțuri practic rezolvate ale patului este rezistent la culoare, elastic și durabil. Captuseala de 6 cm ofera clienților confort și relaxare chiar și atunci când stați întins pe pat pentru o perioadă lungă de timp, nu apasă și se adaptează corpului.

“

Controler de picior

Reglarea pe înălțime a patului este controlată de un control practic cu piciorul. Dacă trebuie să schimbați înălțimea patului, nu trebuie să vă luați mâinile de pe client sau să ajungeți la controler cu mâinile uleioase. Puneți piciorul pe controler și comutați înainte și înapoi modificând setările înălțimii șezlongului în intervalul 44 - 94 cm.

“

Roti pentru o mișcare mai ușoară

Paturile electrice sunt destul de grele. Pentru a facilita mișcarea cu patul în interiorul încăperii, de exemplu, la curățarea podelei, partea din față a structurii este echipată cu o roată pe fiecare parte. Puteți ridica ușor patul din spate și îl puteți muta în altă parte, unde aveți nevoie, pe roți.

“

Motor puternic și silentios

Motorul pentru ridicarea patului situat în partea inferioară a structurii funcționează liniștit și fiabil și are o capacitate de încărcare de până la 200 kg. Permite coborârea patului până la 44 cm, ceea ce este util pentru clienții mai scunzi și pentru cei cu probleme de mobilitate. Înălțimea maximă de 94 cm este suficientă pentru confortul de lucru chiar și pentru maseuri înalți.

“

Recenzii 1

Client anonim
18.1.2024

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne