Set de prosoape de înaltă calitate, cu uscare rapidă 2 buc | velvesa.ro

Prosoape cu uscare rapida - set de 2 buc

Prosoape cu uscare rapida - set de 2 buc

84,00 Lei
70,59 Lei fără TVA

										
																		
									
									
+
-
84,00 Lei
70,59 Leifără TVA

Setul de prosoape de înaltă calitate, cu uscare rapidă este format dintr-un prosop mai mic și unul mai mare, pe care le puteți folosi în diverse activități. De exemplu, atunci când vizitați spa-uri, facilități medicale, sălile de sport, piscinele sau în timpul drumețiilor turistice.

Prosoapele sunt fabricate din  material de fibre moi din sticle de PET-uri reciclabile. Ambele prosoape cu uscare rapidă sunt, prin așadar, reciclabile. Materialul din fibre moi este moale, foarte gentil și plăcut la atingere. La suprafață este aplicat  tratament poligine ,care asigură ca prosoapele sa aibă rezistență ridicată la miros, poluare sau abraziune.

Cel mai mare beneficiu al unui prosop cu uscare rapidă este, că se poate usca de 8 ori mai rapid, decât cele folosite din bumbac prosoape de baie și prosoape . Este extrem de absorbant poate absorbi de 9 ori mai multă apă, decât propria greutate. Este usor și se poate depozita cu ușurință chiar si in spatii mai mici, precum genți sau rucsacuri.

Ambele prosoape au urechi pe margini, prin care le poți agăța,se pot lăsa la aer pentru a se usca. Dacă este necesar, acestea pot fi desfăcute.

În pachet veți primi o geantă practică din plasă, în care puteți pune prosoapele de sport și să le luați cu voi.

Atenționare: Puteți spăla prosopul la 30°C. Nu se recomandă călcarea sau uscarea acestuia în uscător.

Dimensiuni:
Prosop mare: 152 x 76 cm
Prosop mic: 80 x 40 cm
Material: fibre moi

Ambalaj:
2 x prosoape cu uscare rapidă într-o geantă din plasă

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații