RÖWO pernă de încălzire și răcire 2 buc

RÖWO pernă de încălzire și răcire 2 buc

68,00 Lei
57,14 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
68,00 Lei
57,14 Leifără TVA

Produsul umplut cu gel, poate fi utilizat atât pentru terapia la rece, cât și pentru cea la cald. 2 buc 15 x 28 cm. Inclusiv husa cu elastic de prindere.

Umplutura specială cu gel este potrivită pentru încălzirea în cuptorul cu microunde. Pachetul conține 2 perne cu dimensiunea de 15x28 cm și un bandaj de fixare pentru o atașare ușoară la zona afectată. Datorită acoperirii inovative cu stratul ISOQUAT, se obține menținerea de până la 4 ori mai mult timp, a temperaturii necesare. Densitatea optimă a gelului și filmul poliuretanic cu trei straturi foarte adezivă, garantează modelarea ușoară a pernei RÖWO.

Utilizare la cald:
Încălzim perna într-un cuptor cu microunde la cel mai scăzut nivel (180W / decongelare) timp de 2-3 minute max. la 50 ° C. Temperaturi mai mari pot cauza daune permanente. Scoateți cu grijă perna și frământați ușor. Dacă nu este suficient de caldă, reîncălziți în pași scurți. Urmăriți întotdeauna în timp ce încălziți. Există riscul de deteriorare permanentă dacă perna se supraîncălzește.

Utilizare la rece:
Introduceți perna pentru min. 1 oră în frigider sau congelator. Introduceți perna în husa inclusa, sau în altă țesătură textilă înainte de utilizare. Există riscul degerăturilor locale fără utilizarea unei huse protectoare.

Întreținere:
După aplicare, spălați perna cu apă călduță și săpun. Nu utilizați dezinfectanți sau alte soluții puternice de curățare.

Atenționare:
În caz de contact cu umplutura de gel, clătiți zona afectată cu apă călduță. Gelul conține monopropilen glicol. A nu se utiliza în tulburări circulatorii, pe răni deschise, tulburări cardiace și la copii cu vârsta sub 3 ani. Dacă gelul este înghițit, consultați imediat un medic.

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne