Saltea mică de presopunctură EKO 68x42cm

Saltea mică de presopunctură EKO 68x42cm

228,00 Lei
191,60 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Acest produs nu va mai fi disponibil

Saltea și pernă de presopunctură ecologice cu rozete circulare pentru masajul punctelor de presopunctură. Asigură relaxare completă pentru corp și minte și susțin regenerarea întregului organism.

Salteaua este umplută cu fibre de nucă de cocos și este rezistentă la umiditate. Umplutura pernei este realizată din coji de hrișcă, este plăcut moale și confortabilă. Husa ambelor accesorii de masaj este din in, care nu își pierde calitatea nici după utilizare prelungită, are proprietăți de termoreglare și este atent chiar și cu pielea sensibilă.
pe saltea și pernă există rozete circulare cu proeminențe, care sunt lipite de suprafață prin tehnica heat-press, fără a fi utilizat nici un fel de adeziv, așadar nu irită pielea.

Proeminențele au fost proiectate în mod deliberat sub formă de săgeți, pentru a masa eficient și complet punctele de presopunctură. Toată procedura este însă, nedureroasă și sigură. Salteaua și perna de presopunctură susțin buna circulație a sângelui, oxigenarea organismului, stimulează pielea și țesutul subcutanat. masând mai multe suprafețe reflexogene salteaua și perna activează procesul de regenerare și vă ajută în atenuarea durerii și a tensiunii, stresului, insomniei, sau a migrenei.

Vă puteți bucura de un masaj prin presopunctură aproape oriunde, în confortul casei dvs, sau în timpul programului la un job sedentar. Pachetul include și o geantă din in, în care puteți depozita accesoriile pentru masaj și le puteți lua cu dvs oriunde. Pe saltea și pernă puteți sta așezat, culcat, sau în picioare și după cum este necesar, le puteți folosi zilnic, pentru masajul capului, cefei, spatelui, sau a tălpilor.

Utilizare:
Salteaua și perna de presopunctură le puteți pune pe podea, pat, sau fotoliu. Pentru ca efectele masajului să fie cât mai intense, puteți sta în șezut, culcat, sau în picioare, pe saltea și pernă, dezbrăcat, sau purtând doar un strat subțire de îmbrăcăminte. Timpul petrecut pe saltea este individual, se recomandă între 5 - 30 de minute. Vă puteți bucura de masaj în fiecare zi, fără nici un fel de probleme.

Parametri saltea:
Dimensiune: 68 x 42 cm (lungime x lățime)
Material: in
Culoare: roz
Umplutură: fibră de nucă de cocos
Număr rozete: 210

Parametri pernă:
Dimensiune: 40 x 32 cm (lungime x lățime)
Material: in
Culoare: roz
Umplutură: coji de hrișcă
Număr rozete: 54

Ambalaj: saltea și pernă de presopunctură cu geantă de in

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne