Salteade presopunctură EKO cu pernă de culoarea roz | velvesa.ro

Saltea mică de presopunctură EKO 68x42cm

Saltea mică de presopunctură EKO 68x42cm

228,00 Lei
191,60 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
228,00 Lei
191,60 Leifără TVA

Saltea și pernă ecologică de presopunctură cu rozete circulare  pentru masajul punctelor de presopunctură. Oferă relaxare totală pentru corp și minte și susțin regenerarea întregului organism.

Salteaua este umplută cu fibre de cocos și rezistent la umiditate.Umplutura de perna este facută din coji de hrișcă, este plăcută, moale și confortabilă. Husa ambelor instrumente de masaj este din din In, care nu-și pierde calitatea nici după o utilizare îndelungată, are abilităţi de termoreglare şi este potrivită chiar și pentru pielea sensibilă. Pe saltea și pernă sunt amplasate rozete circulare cu vârfuri, care sunt deasupra  fuzionat cu tehnica heat-press, fără a folosi lipici, deci nu va irita pielea.

Vârfurile au fost intenționate proiectate în mod deliberat în formă de săgeți, pentru a masa eficient și temeinic punctele de presopunctură. Cu toate acestea, întreaga procedură nu este dureroasă și este sigură. Salteaua și pernă de presopunctură susțin circulația sângelui, oxigenarea organismului, stimulează pielea și țesutul subcutanat. Masează mai multe suprafețe reflexe în același timp salteaua și perna activează procesul de regenerare și te ajută să scapi de durere și tensiune, stres, insomnie sau migrene.

Masajul prin presopunctură îl puteți face oriunde, în confortul casei tale sau în timpul unui loc de muncă sedentar. Pachetul are inclusă și o geanta de in, unde puteți depozita instrumentele de masaj și le puteți lua cu dumneavoastră.Pe saltea și pernă puteți să stați, să vă întindeți sau să stați în picioare și le mai puteți folosi pentru uz zilnic, după cum este necesar pentru un masaj zilnic al capului, gâtului, spatelui sau picioarelor.

Utilizare:
Puteți așeza salteaua și perna de presopunctură pe podea, pat sau canapea. Pentru ca efectele masajului să fie cât mai intense, puteți să vă întindeți, să stați în picioare sau să stați pe saltea și pernă fără haine sau doar într-un strat subțire de îmbrăcăminte. Puteți sta pe saltea individual, se recomandă 5-30 de minute. Puteți să vă bucurați de un masaj în fiecare zi.

Parametrii saltelei :

Dimensiuni: 68 x 42 cm
Material: In
Culoare: roz
Umplutură: fibre de cocos
Număr de rozete: 210

Parametrii pernei: Dimensiuni: 40 x 32 cm
Material: ln
Culoare: roz
Umplutură : coajă de hrișcă
Număr de rozete: 54

Ambalaj: saltea de presopunctură și pernă cu geantă de in.

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații