Scaun cosmetic ELAR
Prin achiziționarea serviciului, noi vă garantăm, că vom plăti costurile de transport la returnarea bunurilor către noi. Doriți să returnați bunurile cu care a fost achiziționat acest serviciu? Vom plăti costurile de transport la returnarea mărfurilor în termenul legal de 14 zile de la cumpărare, chiar și în cazul unei reclamații.
Scaunul cosmetic cu spătar are un design modern și este potrivit pentru saloanele de cosmetică și coafură, centre wellness, sau cabinete medicale.
Scaunul, datorită tapițeriei și formei ergonomice a șezutului și a spătarului, oferă comfort maxim, în timpul șederii prelungite din timpul lucrului.
Scaunul poate fi reglat conform nevoilor individuale cu ajutorul manetelor de sub șezut, care permit reglarea simplă a înălțimii șezutului, înclinării spătarului chiar și mai puțin obișnuita înclinare a șezutului. Înălțimea spătarului poate fi reglată apăsând butonul de poziționare de pe bara spătarului.
Stabilitatea și deplasarea ușoară prin spațiul de muncă, sunt asigurate de o bază solidă cu 5 brațe și roți de înaltă calitate.
Tapițeria scaunului este ușor de curățat, deoarece este fabricat dintr-un material de înaltă calitate, rezistent și ușor de spălat.
Dimensiuni și parametri:
Lățimea produsului: 43 cm
Lungimea produsului: 43 cm
Înălțimea minimă de șezut: 55 cm
Înălțimea maximă de șezut: 73 cm
Interval de reglare a înclinării spătarului: -5 - 20°
Interval de reglare a înclinării șezutului: 5 - 10°
Greutatea produsului: 10,7 kg
Sarcină maximă: 175 kg
Culoare: albă
Material roți: plastic
Tapițerie: piele ECO, combinație dintr-un strat de bază din bumbac și un strat superior din microfibre de poliuretan (PU)
Dimensiunile ambalajului: 30 x 59 x 60 cm
Greutatea totală cu ambalaj: 12.6 kg
Produse corelate
Recenzii
Adăugați o recnzie acestui produs.
Întrebări frecvente
- Cum cumpăr
1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro
1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar
Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul
Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.
De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.
Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.
Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.
După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.
Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.
Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.
Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi
Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare
Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne