Șosete de ajustare Charcoal

Șosete de ajustare Charcoal

113,00 Lei
94,96 Lei fără TVA

										
									
									
+
-
113,00 Lei
94,96 Leifără TVA

Șosetele de ajustare sunt un accesoriu terapeutic pentru copii și adulți conceput astfel, încât să separe și să întindă degetele de la picioare, relaxând astfel nu doar degetele ci toată talpa. Utilizate corecty, șosetele mențin degetele mobile, cu o circulație sanguină bună și talpa relaxată.
Sunt recomandate de fizioterapeuți și pedologi ca tratament complementar - la exerciții active și fizioterapie - în probleme ale picioarelor precum monturi (hallux valgus), platfus, degete ciocan, degete strâmbe, sau prea apropiate la picioare, călcâie dureroase și așa mai departe.

Ele ajută de asemenea, în cazul oboselii picioarelor și a durerilor, care pot apărea la efort normal, cum ar fi mersul, statul în picioare, sau alergarea în pantofi înguști și strâmți, în cazul purtării tocurilor înalte, a locului de muncă sedentar,în caz de supraponderalitate, sau în vreme foarte caldă.
Șosetele ajustabile NU SUNT destinate purtării în pantofi, sau mersului normal, aceștia trebuie purtați exclusiv atunci când vă odihniți, când nu puneți presiune pe picioare, astfel încât îi purtați atunci când stați jos, când sunteți culcați, sau noaptea în timpul somnului. Purtatul șosetelor de ajustare, trebuie să înceapă treptat și conform instrucțiunilor și nicidecum forțat.

Scurt manual pentru utilizarea corectă a șosetelor de ajustare:
  1. Încălțați șosetele de ajustare în așa fel, încât piciorușele brodate deasupra degetelor, să fie mereu îndreptate unul spre celălalt! (pentru diferențierea corectă între șoseata dreaptă și cea stângă).
  2. În primele zile așezați distanțierele degetelor, între vârfurile degetelor și purtați șosetele de ajustare, aproximativ 15-20 de minute pe zi (copiii 5-10 minute).
  3. După câteva zile de purtare a șosetelor, mutați distanțierele cam la jumătatea degetelor și purtați șosetele de ajustare aproximativ 1-2 ore pe zi (copiii 30-60 de minute).
  4. După câteva săptămâni veți fi capabili să plasați distanțierele chiar la baza degetelor, pentru un efect maxim și confortul picioarelor și să purtați șosetele de ajustare câteva ore pe zi, după cum este nevoie, sau pe timpul nopții (în cazul copiiilor nu este recomandat purtatul șosetelor pe tot parcursul nopții!).

Șosetele originale de ajustare au tiv mai larg, piciorușe brodate deasupra, pentru a distinge mai ușor șoseata dreaptă de cea stângă (piciorușele brodate trebuie să aibe întotdeauna degetele orientate unul spre celălalt) și partea din față deschisă, cu 4 distanțiere, care dezvoltă o presiune ușoară asupra degetelor de la picioare. Distanțierele sunt realizate manual sub control strict, deoarece menținerea lungimii și lățimii corecte a distanțierilor este cheia pentru obținerea efectului maxim al șosetelor.

Cum să alegeți mărimea potrivită a șosetelor de ajustare?
Șosetele de ajustare sunt realizate într-o dimensiune puțin mai mare decât șosetele obișnuite și, deoarece au partea din față deschisă, de obicei se potrivesc corect.

Atunci când alegeți dimensiunea șosetelor de ajustare, pe lângă lungimea piciorului, luați în considerare structura generală a piciorului: dimensiunea spațiilor dintre degetele de la picioare, înălțimea lăbii piciorului, precum și dimensiunea tălpii. Dacă dimensiunea piciorului dvs. se află la granița dintre două mărimi de șosete ajustabile (de exemplu, cumpărați pantofi cu mărimea 38 dar și 39), alegeți cea mai mică dintre dimensiuni, dacă aveți picioare și degete înguste și cea mai mare dintre dimensiuni, dacă picioarele dvs. și degetele de la picioare sunt mai late.

Mărimea S: mărime normală de pantofi de la 35 la 38
Mărimea M: mărime normală de pantofi de la 39 la 42
Mărimea L: mărime normală de pantofi de la 43 la 46

Compoziție: 90% bumbac, 7% poliester, 3% elastan

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne