Namman Muay Active Cream 100g

Namman Muay Active Cream 100g

65,00 Lei
54,62 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
65,00 Lei
54,62 Leifără TVA

Crema Namman Muay Active ameliorează eficient durerile musculare, articulare și cele de tendoane. Este potrivită pentru sportivi, seniori și pentru aplicare după orice fel de activitate fizică solicitantă.

Crema conține substanțe active precum mentol, ulei de ienupăr, cuișiare, MSM și camfor, care ajută la regenerarea și întărirea sistemului musculo-scheletic, au efecte antiinflamatorii și antioxidante și purifică pielea.

Crema se absoarbe ușor în piele și nu lasă urme grase.

Utilizare: Aplicați crema pe zona afectată și masați ușor până la absorbție. Este recomandată utilizarea de maxim 2 ori pe zi. După aplicarea cremei, spălați-vă mâinile.

Atenționare: Crema este destinată persoanelor adulte, nu este potrivită pentru copiii sub 5 ani, pentru femeile gravide, sau pentru cele care alăptează. Nu aplicați crema pe porțiuni mari de piele și nu acoperiți zona tratată cu cremă.
Crema este destinată utilizării externe, evitți contactul cu ochii și cu mucoasele. Nu aplicați crema pe pielea deteriorată. Dacă apare iritația pielii, întrerupeți utilizarea cremei și contactați un medic.

Depozitare: Păstrați crema într-o încăpere cu o temperatură de până la 25 de grade.

Compoziție/ INCI: Aqua, Menthol, Polysorbate 20, Polysorbate 80, Isopropyl Alcohol, Juniperus Communis Fruit Oil, Camphor, Dimethyl Sulfone, Sorbitan Caprylate, Propanediol, Benzoic Acid, Triethanolamine, Carbomer, Vanillyl Butyl Ether, Eugenia Caryophyllus Flower Oil, Methyl Salicylate, *Limonene, *Eugenol, *Linalool, *Isoeugenol
(*Componentă naturală a uleiurilor esențiale)

Ambalaj: 100 g

Recenzii 8

Mirka
25.1.2024

Cea mai bun cremă pentru regenerare și ameliorarea durerii.

0.0.0
velvesa
Radka
23.1.2024

Folosesc deja de ani de zile

0.0.0
velvesa
Laura
16.7.2023

Suficient de buna.

0.0.0
velvesa
Zuzka
8.6.2023

Crema este super. Fiul și tatăl sunt foarte mulțumiți. Ameliorează durerea.

0.0.0
velvesa
Soňa
3.6.2023

Soțul este foarte mulțumit, crema îl ajută mult la ameliorarea durerii.

0.0.0
velvesa
Curcă Victoria
11.5.2023

CREMA MUAY ESTE FOARTE BUNĂ.AMELIOREAZĂ DURERILE DE ARTICULAȚII. RECOMAND

0.0.0
velvesa
Mirka Palcová
7.4.2023

Cea mai bună cremă care pătrunde adânc în mușchi și îl relaxează frumos. Cea mai îndrăgită cremă a clienților mei. Dacă te doare ceva și vrei să te relaxezi, acesta este crema potrivită.

0.0.0
velvesa
Client anonim
7.6.2024

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne