Tetieră de unică folosință U 50buc 40g/m2

Tetieră de unică folosință U 50buc 40g/m2

29,25 Lei
24,58 Lei fără TVA

										
																		
																		
									
									
+
-
29,25 Lei
24,58 Leifără TVA

Tetiere de unică folosinţă din material neţesut. Acest material igienic este moale, plăcut la atingere, hidrofil - absoarbe bine lichidele.  Sunt potrivite pentru mesele şi scaunele de masaj cu tetiera în formă de U. Tetierele de unică folosinţă prezintă un standard igienic ridicat pentru fiecare salon de masaj.

Gramaj: 40g / m2
Pachetul conţine: 50 buc
Dimensiuni: 34,5 x 28 cm

Recenzii 23

Zoltán
22.9.2024

Folosesc acest produs deja de 2 ani de zile și pot doar să-l recomand. Magazinul online este bine organizat, ușor de utilizat, livrare rapidă și precisă. O bună alegere.

0.0.0
velvesa
Soňa
19.8.2024

Sunt super, recomand

0.0.0
velvesa
D.Kata
16.7.2024

Produsul îl folosesc deja de mult timp, recomand cu încredere

0.0.0
velvesa
Gabriela
8.4.2024

Sunt mulțumită, sunt bune...

0.0.0
velvesa
Jana
10.12.2023

Calitate foarte bună, livrare rapidă. Super.

0.0.0
velvesa
Laura
16.7.2023

Super. Recomand

0.0.0
velvesa
Éva
23.1.2023

Livrat rapid. Este practic, clienții mei le iubesc. Calitate foarte bună.

0.0.0
velvesa
Gyula
16.12.2022

Livrare rapidă, produs de calitate și util. Pot doar să recomand.

0.0.0
velvesa
Josef
17.10.2022

Ca la cearșafuri: practic, rapid, igienic. Mai gros este mai bine.

0.0.0
velvesa
Adéla
8.9.2022

Cu siguranță le recomand pe acestea mai puternice. Sunt igienice, dar și ferme. Clienții apreciază confortul. Și machiajul nu distruge perna

0.0.0
velvesa
Aurélia
28.7.2022

Mi-a placut acest produs. Suprafața tetierei nu este afectată, există un sentiment de igienă. Iar pacientul/clientul are un sentiment mult mai plăcut.

0.0.0
velvesa
Pártl Jurás Erzsébet
26.5.2022

Sunt încântată de acest produs, di motive igienice. Fața clientului nu atinge direct tetiera, iar acesata este ulterior mult mai ușor de curățat.

0.0.0
velvesa
Kristína
4.5.2022

Am o experiență bună cu tetierele în acest design și greutate, nu m-au dezamăgit niciodată. Achiziționez tot timpul o cantitate mai mare, pentru a nu rămâne în pană de ele.

0.0.0
velvesa
Ivan S.
29.4.2022

Cu tetierele sunt mulțumit, în special în ceea ce privește gramajul. Sunt practice, le am întotdeauna la îndemână și sunt un înlocuitor perfect al prosoapelor.

0.0.0
velvesa
Simona T.
19.4.2022

Tetierele le utilizez relativ des, luând în considerare că am o clientelă numeroasă. Tetierele nui se lipesc de față, sunt practice.

0.0.0
velvesa
Antonela
11.4.2022

Am comandat tetiere de unică folosință U 50 de buc 40g/m2. Sunt foarte practice. Le folosesc întotdeauna pe tetiera detașabilă, cea în formă de potcoavă. Materialul este foarte moale și plăcut pentru fața clienților și de asemenea este foarte absorbant. Sunt foarte mulțumimtă de achiziție.

0.0.0
velvesa
filip.basny
2.4.2022

Bune în loc de prosoape.

0.0.0
velvesa
Client anonim
18.8.2024

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Client anonim
9.7.2024

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Carmen-Anelisse
29.4.2024

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Cristina Manea
9.2.2024

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
Victory Fyzio
5.7.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa
S.P MASAJ & REIKI SRL
3.7.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne