Trigger point massager Lipt® J

Trigger point massager Lipt® J

74,00 Lei
62,18 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
74,00 Lei
62,18 Leifără TVA

Accesoriul cu formă specială pentru automasaj și relaxarea punctelor de declanșare permite accesul la mușchiul rigid din diferite unghiuri și poate fi folosit atât din poziția șezând, stând în picioare, sau culcat.

Mânerele laterale rotunjite (punctele 2, 3 și 4) vă permit să masați locurile vizate și greu accesibile pe spate, între omoplați, pe umeri, gât, pe spatele coapselor și mușchii fesieri.

Două proeminențe mai subțiri (punctele 5 și 6) sunt potrivite și pentru masajul reflex și pentru cel de relaxare al călcâielor. Pe lateralul și la capătul dispozitivului de masaj, se află mânerele (punctele 1, 2 și 3), care vă permit să prindeți ferm dispozitivul și să aplicați o presiune adecvată în timpul masajului fără ca dispozitivul să vă alunece din mâini.

Puteți utiliza toate punctele de masaj de pe dispozitiv pentru a masa orice parte a corpului, după cum este necesar. Dispozitivul este potrivit nu doar pentru automasaj acasă, ci și ca accesoriu de masaj în fizioterapie, sau reabilitare. Datorită designului su compact este potrivit și în călătorii, în special pentru sportivi, sau pentru persoanele care stau mult timp la volan.

Utilizare:
În timpul masajului puteți sta în picioare, pe sacun, sau culcat. Încălzirea mușchiului dureros cu căldură uscată înainte de masaj și întinderea acestuia va contribui la eliberarea mai rapidă a punctelor rigide. Prindeți dispozitivul de mânere și puneți vârfurile de masaj pe punctul dureros din mușchi. Puteți folosi aparatul de masaj direct pe corp sau printr-un strat subțire de îmbrăcăminte.

Apăsați pe dispozitiv astfel, încât să induceți o senzație de durere la limita de toleranță și apăsați pe același loc timp de 10-30 de secunde. Puteți elibera alternativ și crește presiunea asupra dispozitivului de masaj, sau puteți face mișcări circulare foarte mici, de mărimea unei monede. Repetați întregul masaj de 3 până la 4 ori, până când simțiți ușurare și eliberați punctul dureros. Respirați adânc în burtă pe tot parcursul tratamentului.

Dimensiuni:
61 x 39 cm
Material: plastic
Culoare: verde

Recenzii 2

Tereza
31.10.2023

Accesoriu practic de reabilitare, pentru relaxarea punctelor de declanșare de pe corp.

0.0.0
velvesa
Mia
10.9.2023

Un instrument foarte practic și eficient, pentru auto-masarea locurilor dureroase, în special de-a lungul coloanei vertebrale și pe trapez.

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne