Ulei de masaj Relaxant 250 ml

Ulei de masaj Relaxant 250 ml

59,64 Lei
50,12 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
59,64 Lei
50,12 Leifără TVA

Baza este un amestec de uleiuri vegetale premium - migdale și macadamia.

Uleiul de masaj RELAXANT este un amestec de uleiuri vegetale de înaltă calitate - migdale și macadamia și uleiuri esențiale de primă clasă de lemn de santal, lavandă și salvie.

Conține un raport echilibrat de agenți de vindecare cu capacitatea de a vindeca. Uleiul de masaj RELAXANT are efecte antidepresive și liniștitoare, ajută la regenerarea pielii, calmează, eliberează tensiunea în caz de anxietate.
Este potrivit pentru orice tip de piele, în special pentru pielea uscată, supraîncărcată și arsă de soare. Hidratează pe termen lung și regenerează foarte repede. Lasă pielea moale și suplă.

Uleiul de migdale
este deosebit de bogat în vitamine, minerale și acizi grași nesaturați. Se utilizează în principal pentru pielea îmbătrânită și pielea uscată, cu tendința de a se coji, de a crăpa sau de a provoca mâncărimi. Uleiul de migdale fin este obținut prin presarea migdalelor dulci și este îmbogățit cu o serie de substanțe biologic active. Uleiul de migdale se numără printre cele mai luxoase uleiuri cosmetice deja de secole.

Uleiul de macadamia este obținut din nuci de macadamia și este foarte bogat în acizi grași de înaltă calitate, în special acid palmitic. Uleiul de macadamia are efecte antioxidante foarte puternice, previne deteriorarea membranei celulare și netezește pielea foarte puternic. Este recomandat în special pentru piele uscată, crăpată, supraîncărcată și arsă.

Lemnul de santal
are un efect antiseptic și antiinflamator. Ajută la vindecarea inflamației cronice a tractului urinar, ajută la vindecarea răcelii, a tusei ușoare și ameliorează expectorația, calmează durerea gâtului. Relaxează mușchii netezi, are efecte calmante și afrodiziace, efect puternic erotizant. Elimină stările de depresie și conduce la o dispoziție pozitivă și bună.

Lavanda
calmează și ameliorează tensiunea, promovează somnul pașnic. Mirosul fin apelează la simțurile noastre și ajută la îndepărtarea tensiunii interne. Se recomandă în special pentru calmarea totală după o zi agitată sau pentru stres psihologic.

Salvia relaxează, ameliorează tensiunea și spasmele. Ajută la răceli și flegmă, în cazul gripei tonifică și are efecte antiseptice, poate fi utilă pentru bronșită și astm. Funcționează foarte bine pe pielea uscată și inflamată. Salvia induce o stare euforică și poate aduce vise frumoase, ajută la munca creativă, deschide spiritul, eliberează fantezia, dar și blocade spirituale, melancolie, frică și stres. Are efecte afrodiziace - potrivite pentru masajul cu partenerul.
Nu utilizați în combinație cu alcool!

Poate fi folosit direct pentru masaj, sau poate fi adăugat într-un ulei de transport sau în baie.

Aplicarea:
  • calmează pielea iritată
  • adecvat în special pentru pielea uscată
  • pătrunde activ în piele, hidratează și regenerează

NU UTILIZAȚI ÎN TIMPUL SARCINII, ÎN TRATAMENTUL HOMEOPATIC SAU ÎN CAZUL COPIILOR MICI

Conținutul pachetului: 250ml

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne