Ventuze cu vacuum set 24buc

Ventuze cu vacuum set 24buc

179,00 Lei
150,42 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
179,00 Lei
150,42 Leifără TVA

Ventuze cu vacuum de șase diametre diferite, de la 3 până la 7 cm în două forme: forma clasică U, la care marginea inferioară a ventuzei este modelată, pentru o aderență mai bună pe părțile articulate ale corpului.

Parte a ambalajului este și pompița cu o lungime a furtunașului de 65 cm pentru crearea vidului, iar setul este completat de un răzuitor gua sha pentru o îngrijire detaliată a zonelor problematice și 12 atașamente magnetice, pentru combinarea terapiei cu ventuze cu magnetoterapia.

umărul ventuzelor cu vacuum, diametrul interior și forma acestora:
4 x 7 cm
4 x 6 cm
4 x 5,2 cm
2 x 5,2 cm forma U
4 x 4,5 cm
2 x 4,5 cm forma U
2 x 3,5 cm
2 x 3 cm

Ventuzele cu vacuum pot fi utilizate în toate cazurile, în care este indicată terapia clasică cu ventuze, cu foc. Datorită utilizării simple și curățării facile, acestea sunt potrivite și pentru maseurii mobili și pentru clienții cu teamă de flacără, în cazul terapiei cu ventuze la copii, sau în spații în care utilizarea focului nu este indicată. Ventuzele cu vacuum, spre deosebire de cele de sticlă nu adaugă căldură corpului, acestea utilizează doar efectul de vid, care poate fi ajustat cu ajutorul pompiței, conform nevoilor clientului.

Avantajele terapiei cu ventuze:
  • ameliorează durerile musculare și articulare
  • relaxează mușchii și articulațiile
  • îmbunătățește circulația sanguină la nivelul pielii, stimulează regenerarea pielii
  • îmbunătățește starea pielii afectate de celulită, uniformizează
  • îmbunătățește circulația sângelui și astfel, transferul de oxigen și nutrienți în organism
  • îmbunătățește fluxul limfatic
  • detoxifică, gestionarea fluidelor din organism este îmbunătățită prin circulația sângelui și acțiunea reflexă

Recenzii 6

Mihaela L
13.2.2024

Sunt multumita de aceste ventuze!

0.0.0
velvesa
Marta
7.12.2023

În sfârși un set ca lumea de ventuze :D

0.0.0
velvesa
Claudiu F
10.11.2023

Sunt f.multumit prosusul este unul calitativ. Recomand!Transportul coletului este unul ok. Ambalat f.bine. mi.a placut ideea au specificat "FRAGIL".Felicitari !

0.0.0
velvesa
Silviu
27.10.2023

Foarte practice. Recomand !

0.0.0
velvesa
Daniel
23.7.2023

Cu aceste ventuze se lucrează extraordinar, riscul de deteriorare în timpul manipulării este aproape inexistent, curățarea este ușoară, riscul de deteriorare în caz de cădere este de asemenea relativ scăzut, maximizează efectul terapiei.

0.0.0
velvesa
Tcacenco Bogdan
5.8.2023

Un client este mulțumit de acest produs 100% .

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne