Biolampă Zepter Bioptron MedAll | velvesa.ro

BIOPTRON MedAll

BIOPTRON MedAll
BIOPTRON MedAll
BIOPTRON MedAll
BIOPTRON MedAll
BIOPTRON MedAll

BIOPTRON MedAll

5 906,00 Lei
4 963,02 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
5 906,00 Lei
4 963,02 Leifără TVA

Biolampă eficientă, compactă de nouă generație cu mâner ergonomic și filtru cu diametru de 5cm, care luminează o suprafață de până la 40,72 cm2. Biolampa MedAll este echipată cu afișaj digital cu posibilitatea de a seta durata tratamentului cu lumină. Dispozitivul cântărește doar 500g, așa că este foarte ușor de manipulat.

Biolampa emite lumină polarizată, al cărei spectru electomagnetic este similar cu lumina naturală a soarelui, fără radiații UV nocive. Lumina special modificată activează și susține potențialul natural de auto-vindecare al organismului. Tehnologia biolămpii se bazează pe descoperirile câștigătoare a premiilor Nobel (Finsen, 1903 pentru fototerapie și Kroto, Curl și Smalley, 1996 pentru fullerene C60).

Cum acționează biolampa

Datorită structurii sale speciale, lumina emisă de biolampă pătrunde relativ adânc în țesuturi și îmbunătățește procesele biologice din organism. Energia luminii provoacă modificări fotochimice semnificative în țesuturi. Lumina polarizată crește producția de ATP (adenozin trifosfat), îmbunătățind astfel metabolismul celular.

Biolampa are un efect pozitiv demonstrabil, în principal asupra funcției de regenerare și hrănire a organismului. Accelerează regenerarea rănilor, arsurilor, ulcerelor, îmbunătățește microcirculația, ameliorează durerea, armonizează metabolismul, stimulează și întărește apărarea organismului.

Tratamentul cu lumină hiperpolarizată este o metodă de înaltă eficiență, dar trebuie aplicat în timp util, iar zona problematică trebuie expusă cu răbdare și  în mod repetat terapiei cu lumină. Terapia cu lumină accelerează procesul de vindecare și regenerare al organismului și reduce astfel nevoia de a folosi substanțe chimice.

Domenii de aplicare a terapiei cu biolampă

Biolampa Bioptron MedAll este potrivită atât pentru uz profesional cât și pentru uz casnic. Lumina hiperpolarizată este utilizată cu succes într-o gamă largă de domenii de îngrijire a sănătății, regenerării și frumuseții:

  • Dureri de coloană cervicală, osteoartrită, artrită, fracturi, zgârieturi, luxații și entorse, vânătăi, ameliorarea durerii în bolile reumatice.
  • Tratamentul și scurtarea recuperării după operații, arsuri, ulcere, răni care se vindecă greu.
  • Inflamație acută și cronică a mușchilor și tendoanelor.
  • Probleme ale pielii, în special acnee, cicatrici, herpes, eczeme atopice, boli fungice, escare, alergii, dermatită, vergeturi, căderea excesivă a părului.
  • Ginecologie, sarcină, naștere - vindecarea leziunilor din zona genitală, a inciziilor, cicatrici după operație cezariană, inflamație a uterului, mameloane crăpate în timpul alăptării.
  • Stomatologie și ORL - vindecarea mucoaselor gurii și nasului după proceduri, afte, vânătăi de la proteze, sinuzite cronice, laringite, inflamații ale căilor respiratorii superioare, tuse, amigdalită, otită medie.
  • Stimularea producției de colagen, atenuarea sau netezirea ridurilor.
Utilizarea biolămpii

În timpul utilizării biolămpii Bioptron MedAll trebuie să setați mai întâi timpul și apoi să aprindeți lumina.
Este suficient să efectuați terapia 4 - 10 minute, o dată, sau de două ori pe zi. Nu se cunosc nici un fel de efecte secundare ale terapiei cu lumină, însă femeile însărcinate sunt sfătuite să consulte un medic înainte de a utiliza dispozitivul.

Biolampa se aplică direct pe piele de la o distanță de cca 5 - 10 cm. Biolampa emite, de asemenea, o parte de lumină infraroșie, astfel că partea tratată a pielii se încălzește la o temperatură de aproximativ 37°C. Este posibil să iluminați zona tratată de la o distanță mai mare, însă va trebui să prelungiți timpul de tratament corespunzător.

Utilizați lumina direct pe piele, nu pe haine. dacă zona afectată este pansată, sau în ghips, puteți ilumina peste pansament, sau ghips, dar trebuie să prelungiți durata expunerii la lumină. Aplicați cremele, gelurile sau alte mijloace de îngrijire imediat după utilizarea biolămpii, acest lucru le va amplifica absorbția și efectul.

Atenționare
Dacă purtați lentile de contact, îndepărtați-le din ochi înainte de terapie.
În timpul utilizării lămpii pe zona feței, țineți ochii tot timpul închiși.
Pentru boli mai grave, consultați medicul înainte utilizarea biolămpii.

Parametri tehnici
Greutate (fără suport): 0,5 kg
Diametrul filtrului: 5 cm
Densitate de putere specifică: 40 mW / cm2
Gradul de polarizare: > 95 % (590 – 1550 nm)
Lungimea undei: 480 – 3400 nm
Consum: doar 0,29 – 0,12 A

Conținutul pachetului
Biolampa Bioptron MedAll cu filtru de lumină
SuportHusă practică

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne

Acest site utilizează cookies, pentru a vă putea oferi cea mai plăcută experiență ca utilizator. Mai multe informații