Iluminare ambientală pentru mese de masaj

Iluminare ambientală pentru mese de masaj

137,00 Lei
115,13 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
137,00 Lei
115,13 Leifără TVA

Sistemul de iluminare LED creează o atmosferă confortabilă și plăcută în interior. Este destinat în primul rând iluminării meselor de masaj și se instalează pe suprafețele din lemn din partea inferioară a mesei de masaj. În plus, se pretează și pentru iluminatul decorativ în birouri, restaurante, recepții. Sistemul de iluminat poate fi folosit și în case - de exemplu pentru iluminarea blatului de bucătărie, pe peretele sufrageriei, pe rafturi și polițe, pe masa de lucru, sau pe tăblia patului din dormitor.

Temperatura luminii de fundal este de 3500K, fapt datorită căruia oferă încăperilor o lumină fină, caldă, care este blândă cu ochii și asigură o atmosferă relaxantă acasă, sau în timpul procedurilor de wellness. puteți regla luminozitatea cu ajutorul controlerului manual, care este parte a acablului de alimentarea.

Sistemul de iluminat include două benzi LED cu lungimea de 70 cm, care sunt încadrate într-o structură de aluminiu. Pachetul include cablu de conectare pentru benzile LED, cablul co controlerul de luminozitate, adaptorul de alimentare cu o lungime a cablului de 2 m și un set de șuruburi autofilentante pentru lemn.

Caracteristica de siguranță este oprirea automată după 12 ore de funcționare. Puteți activa din nou iluminarea rotind butonul de pe controler, care reglează intensitatea luminii.

Instrucțiuni pentru instalare:
Benzile LED pot fi atașate în siguranță cu șuruburi autofiletante pe o suprafață de lemn cu o grosime de cel puțin 6 mm.
Așezați benzile luminoase într-o poziție adecvată pe suprafața de lemn, din partea de jos a mesei de masaj. Utilizați șuruburile autofiletante incluse în pachet pentru a atașa benzile. Dacă nu cunoașteți grosimea plăcii de lemn și vă îngrijorează că vârful șurubului autofiletant o poate depăși, pentru instalare se poate folosi bandă dubluadezivă. Acest lucru este valabil și dacă instalați iluminatul pe mobilier, sau pe o suprafață pe care nu doriți să o deteriorați cu șuruburi. Conectați cablurile de conectare la conectori, conectați adaptorul la rețea și setați intensitatea luminii cu controlerul manual.

parametri tehnici:
Conectare la rețea: AC/DC Adaptor cu lungimea cablului de 2m
Intrare: 100-240 V⁓, 50/60 Hz, 0.32 A Max
Ieșire: 12 V, 1 A, 12 W
Temperatura culorii: 3500k
Greutate: 260 g
Lungimea cablului de conectare: 27 cm
Lungimea cablului cu controler manual: 63 cm

Recenzii

Adăugați o recnzie acestui produs.

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne