Ventuză de masaj electrică Standard

Ventuză de masaj electrică Standard

148,00 Lei
124,37 Lei fără TVA

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
148,00 Lei
124,37 Leifără TVA

Ventuza electrică pentru masaj, este un dispozitiv multifuncțional, care combină efectele terapiei cu ventuze și ale terapiei cu lumină infraroșie și căldură. Este potrivită pentru utilizare profesională în saloanele de masaj și înfrumusețare, în cabinetele de kinetoterapie, dar și pentru utilizare la domiciliu.

Dispozitivul funcționează în 12 moduri de presiune și 12 setări de temperatură, care pot fi setate cu ajutorul display-ului LCD. Ventuza are formă ergonomică, cu adâncituri pentru degete, pentru o prindre confortabilă și sigură a dispozitivului. După pornire, pe afișaj va începe numărătoare inversă a intervalului de 20 de minute.

Ventuza poate fi aplicată de exemplu pe spate, gât, zona lombară, între omoplați, coapse și abdomen, poate fi folosită oriunde și în orice poziție, nu este necesar ca pacientul să fie culcat în timpul tratamentului. Funcționează pe principiul presiunii negative a vidului, așadar, nu apăsăm pe zona afectată a corpului, dimpotrivă, ventuza trage țesutul și astfel eliberează straturi individuale de mușchi, fascie și piele.

Efectele tratamentului cu ajutorul ventuzei electrice
Masajul cu presiune îmbunătățește circulația sanguină, ameliorează durerile musculare și relaxează mușchii, tonifiază și netezește pielea și reduce vizibilitatea celulitei, reduce umflăturile.
Terapia la cald ajută la relaxarea mai rapidă a pielii, țesutului subcutanat și a mușchilor, accelerează regenerarea, susține buna circulație a sângelui (aport mai mare de nutrienți și oxigen în zona tratată și eliminarea toxinelor), ameliorează tensiunea și stressul.
Lumina roșie stimulează celulele, regenerează și întinerește pielea, uniformizează culoarea acesteia, îmbunătățește fluxul sanguin și cel limfatic, are un efect pozitiv asupra structurilor de colagen din piele.

Cum să masați cu ajutorul ventuzei electrice
Echipați ventuza cu un filtru curat, conform instrucțiunilor. Aplicați ulei de masaj pe zona treptată, puneți ventuza cu partea transparentă pe piele. Alegeți nivelul de presiune și căldură. Urmați direcția concentrică a masajului. În caz de disconfort, sau senzații neplăcute, opriți presiunea negativă și îndepărtați ventuza de pe corp. În timpul masajului, evitați zona pieptului, a feței și a gâtului.

Curățarea dispozitivului
Utilizați o cârpă moale umezită cu un dezinfectant ușor. Nu utilizați agenți de curățare agresivi și abrazivi. Nu înmuiați și nu clătiți dispozitivul.

Contraindicațiile terapiei cu ventuza electrică
  • toate contraindicațiile care sunt valabile pentru terapia cu ventuze clasice (infecții acute, inflamații, ulcere, piele iritată, sarcină, varice și boli vasculare, ...)
  • dispozitive electronice implantate în organism (stimulator cardiac etc.)
  • alergie (hipersensibilitate) la lumină roșie

Parametrii dispozitivului:
12 niveluri de presiune
12 nivele de încălzire
tensiune: 5 V
putere: 5 W
încălzire: 38-50°C
greutate: 220 g

Conținutul ambalajului:
ventuză electrică pentru masaj
instrucțiuni de utilizare
cablu de alimentare de tip USB-C
3 filtre interschimbabile

Recenzii 4

Iveta
28.12.2023

Recomand, este o ventuză bună

0.0.0
velvesa
Rita
29.11.2023

Sunt pe deplin mulțumită de produs, este grozav că nu este nevoie de ajutor extern nici măcar pentru tratamentul spatelui și puteți adapta puterea de vid, la nevoile diferitelor zone ale corpului. ​

0.0.0
velvesa
Erdei Attila
21.11.2023

Perfectă!

0.0.0
velvesa
Denisa
30.10.2023

Sunt foarte mulțumită

0.0.0
velvesa

Întrebări frecvente

  • Cum cumpăr
Cum pot plasa o comandă?

1. plasând comanda în magazinul nostru online în calitate de client înregistrat, sau neînregistrat
2. telefonic în zilele lucrătoare între orele 8:00 a 16:00 la nuărul de telefon +40 316 301 978
3. prin e-mail la info@velvesa.ro

Cum pot plăti?

1. cu cardul online
2. ramburs la primirea coletului (în numerar la curier)
3. prin transfer bancar 

Nu atrecut plata cu cardul online, ce pot face?

Plata cu cardul online nu trece de obicei, din următoarele motive:
- ați introdus increct datele cardului, sau cardul dvs. a expirat
- nu aveți suficiente fonduri în contul dvs. Bancar, sau aveți o limită minimă pentru plățile cu cardul

Cum procedez în continuare?
Puteți alege una dintre următoarele variante:
1. Vă rugăm să verificați detaliile de pe card și să plasați din nou comanda. Introduceți cu atenție informațiile de plată.
2. Dacă v-ați hotărât pentru o altă modalitate de plată, plasați din nou comanda și selectați plata ramburs, sau cea prin transfer bancar.
3. Comanda introdusă rămâne la noi în sistem, așadar în zilele lucrătoare, între orele 8-16: 00 contactați serviciul nostru pentru clienți, iar noi vă vom ajuta cu schimbarea modalității de plată.

Este posibil să efectuez anumite schimbări în comanda mea?

De obicei, nu este o problemă să schimbați cantitatea sau tipul produselor, adresa de livrare sau modalitatea de transport din comandă. Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil. Din păcate, nu putem face modificări la o comandă care a fost deja ambalată și predată transportatorului.

Când îmi va fi livrată comanda?

Dacă comanda dvs. este plasată înainte de ora 12:00 într-o zi lucrătoare, aceasta vă va fi livrată în două zile lucrătoare. Acest lucru este valabil pentru produsele aflate în stoc.

Dacă momentan nu avem produsele în stoc, vă vom contacta telefonic cu informații despre timpul estimat în care acestea vor fi disponibile și perioada de expediere a comenzii.

După expediere din depozitul nostru, coletul este preluat de compania de transport:
Curier GLS – în ziua livrării, veți primi un e-mail specificând intervalul de trei ore în care va fi livrată expedierea. Puteți redirecționa expedierea conform instrucțiunilor transportatorului.
Coletaria – în ziua livrării comenzii la punctul de colectare ales, veți primi un e-mail / SMS cu un cod pentru ridicarea coletului și alte instrucțiuni. Coletul poate fi ridicat de oricine, care dictează codul pentru ridicarea coletului către operatorul punctului de colectare.

Pot returna produsele fără indicarea unui motiv?

Da, puteți returna produsele fără a da un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Produsele returnate nu pot fi deteriorate. Ambalați produsele în ambalajul original.

Cum pot plasa o reclamație?

Vă rugăm să ne contactați pentru orice fel de reclamație.

Reclamația în perioada de garanție
- până la 2 ani de la achiziționarea produselor
- Rezolvăm cât mai repede posibil, costul transportului de retur îl supotăm noi

Reclamație expres
- pentru produsele selectate cu pictograma reclamație expresreclamație expres schimb imediat bucată pentru bucată, sau schimbul piesei defecte
- raportați-ne orice deteriorare sau funcționare defectuoasă a produsului până la ora 12:00 în zilele lucrătoare (transmiteți poze cu defectul la adresa de e-mail)
- vom livra gratuit un produs nou sau o piesă de schimb în termen de două zile lucrătoare

Reclamația post-garanție
- o rezolvăm la fel de repede ca pe cea din perioada de garanție
- costurile sunt suportate de către client
- uneori este suficient să înlocuiți doar piesa defectă și produsul va continua să vă servească - contactați-ne